جواد محمدخانی، فعال فرهنگی شهرستان علی آباد:

در این انتخابات قطعا کارشکنی هایی خواهند کرد و تا جایی که زورشان برسد فعالیت های خود را ادامه می دهند. آن ها نیاز داند در کشور ما نفوذ کنند.

نفوذ در ایران، نیاز آمریکا و انگلیس است/ سفارت انگلیس در فکر کارشکنی در انتخابات

جواد محمدخانی، فعال فرهنگی شهرستان علی آباد، در مصاحبه با گلستان24، با اعتقاد به این که قطعا دشمنان به کشور ما طمع دارند، می گوید: آن ها در سدد آن هستند که ما را زیر سلطه خود داشته باشند و از منافع ما استفاده کنند. آن ها هیچ وقت نمی توانند ما را به عنوان رقیب خود ببینند.

 وی در ادامه می گوید: ایالات متحده آمریکا، در کشور های اروپایی، در آلمان، فرانسه و انگلیس، از سران و سیاست مداران، جاسوسی کرده و اسناد آن هم اخیرا رو شده است. آن ها حتی به خودشان هم رحم نمی کنند.

جواد محمدخانی انگلیس انتخابات

محمدخانی با اشاره به این که تاریخچه انگلیس برای ما کاملا روشن است، می گوید: از سال 1914 تا 1918 قریب 9 میلیون ایرانی در اثر جمع کردن غلات و ورود جنگ به کشور از بین رفتند. این آماری است که یکی از بزرگان کشور انگلیس مطرح کرده است. چه کسی جوابگو است؟

این فعال فرهنگی معتقد است که دشمنان دنبال نفوذ از هر راهی به ایران هستند. وی می گوید: آن ها هیچ گاه دنبال ترحم و کمک به ما نبوده اند. برای مثال ساختن راه آهن جنوب به شمال، برای جلوگیری از ورود کمونیسم بوده است، نه برای کمک به مردم ایران. هر کاری که  انجام داده اند برای منافع خودشان بوده است.

جواد محمدخانی انگلیس انتخابات

محمدخانی می گوید تا زمانی که سفارت انگلستان در ایران بسته بود، خیال ما راحت بود. از الان وزارت اطلاعات و همه مراکز ذی ربط باید چهار چشمی مراقب باشند که روباه پیر و کار کار دست مردم ندهد.

وی با اشاره به این که شش ماه تا انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری مانده است، می گوید: اگر این سفارت بعد از انتخابات بازگشایی می شد، اتفاقی نمی افتاد. اما در این انتخابات قطعا کارشکنی هایی خواهند کرد و تا جایی که زورشان برسد فعالیت های خود را ادامه می دهند. آن ها نیاز داند در کشور ما نفوذ کنند. در فتنه 88 سفارت انگلیس خودش را نشان داد.

ارسال نظر

آخرین اخبار