یوسف مهقانی، در مصاحبه با گلستان24؛

درهرحال دولت محترم باید با سعه صدر دخالتی در بررسی قانونی برجام ننماید، تا رأسا مشخص گردد آنکه باژست تبلیغاتی مدعی بود, "هیچ وقت به یک ایرانی با زبان زور سخن نگویید" سرش تا بیخ و بنیاد کلاه گذاشته اند یا اینکه بر اساس منویات حضرت آقا و طبق ادعاهای تیم گفتگو کننده از شرافت جمهوری اسلامی ایران دفاع نموده اند.

دولت در بررسی برجام دخالت نکند/ آرزو می کنم از خط قرمز ها نگذشته باشیم

یوسف مهقانی برجام دولت مجلس

یوسف مهقانی، روزنامه نگار و فعال فرهنگی شهرستان گرگان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، درباره علت امتناع دولت از تقدیم لایحه برجام به مجلس می گوید: بهترین دلیل عدم تمایل به بررسی برجام را خود جناب روحانی پیشتر گفته بود که " ما سه تا گل زدیم, دوتا خوردیم"

وی معتقد است بازی که تیم حسن روحانی بدون ناظر کیفی و تماشگران منصف در لوزان انجام داد , اگر هم واقعأ آن سه گل ذکر شده , گل باشد بطور وضوح نشان از آن دارد که بی تردید , دو گل خورده ایم!

مهقانی با اشاره به این که بازی بررسی و بازرسی در زمین ایران انجام می شود، عنوان می کند: دراین صورت اگر خبر مطروحه صحت داشته باشد و تنها دوگل خورده باشیم, بااحتساب گل زده در زمین حریف, تیم 5+1  یا همان آمریکا ، از ما چهار بر سه جلو است.

 

یوسف مهقانی برجام دولت مجلس


این روزنامه نگار با تاکید بر این که بدون حتم تیم مذاکره کننده مجبور بوده برای آنچه که آنان از آن "پیروزی در گفتگو" یاد می کنند، امتیازانی را داده باشند، ادامه می دهد: بنده به سهم خودم آرزو می کنم, این امتیازات اعطا شده عدول از خطوط قرمز ترسیمی از سوی حضرت آقا نباشد.

یوسف مهقانی معتقد است اصرار قوه مجریه از راس تا به تحت حکایت از نامحرم دانستن افکار عمومی و بالاتر از آن برملا شدن امتیازات اعطایی در بین توده علاقمند به مبانی نظام است.

وی این جنگ زرگری و دبه درآوردن دولت را روشی نکوهیده و فاقد اعتبار قانونی می نامد و می گوید: دلیل این مدعا از آنجایی نشات می گیرد که اگر کشور درباره کسب امتیازاتی, متحمل ضمانت هایی است, بدون حتم بار حقوقی داشته و باید مجلس در این باره ورود قانونی نماید.

 

یوسف مهقانی برجام دولت مجلس


فعال فرهنگی شهرستان گرگان می گوید: درهرحال دولت محترم باید با سعه صدر دخالتی در بررسی قانونی برجام ننماید، تا رأسا مشخص گردد آنکه باژست تبلیغاتی مدعی بود, "هیچ وقت به یک ایرانی با زبان زور سخن نگویید" سرش تا بیخ و بنیاد کلاه گذاشته اند یا اینکه بر اساس منویات حضرت آقا و طبق ادعاهای تیم گفتگو کننده از شرافت جمهوری اسلامی ایران دفاع نموده اند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار