در ایستگاه بهارستان چه خبر است...

با نزدیک شدن به ایام انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان رامیان نیز همچون شهرهای دیگر شاهد تعدد کاندیداهایی با گرایش ها و سلایق سیاسی مختلف است.

گزینه های احتمالی شهرستان رامیان برای حضور در دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی+ سوابق

به گزارش گلستان24؛ در حالیکه از شهرها و نواحی اطراف رامیان خبرهای متعددی از کاندیداهای احتمالی برای حوزه انتخابیه رامیان شنیده می شود اما تاکنون در این شهر کسی برای حضور در انتخابات اعلام آمادگی نکرده و ایستگاه بهارستان در رامیان در سکوت کامل به سر می برد.

انتخابات رامیان

اما در این بین شنیده ها حاکیست، شهرهای تابعه این شهرستان و دیگر شهرهای استان از قافله عقب نمانده و شخصیتهایی را بعنوان کاندیدای احتمالی نماینده مردم شهرستانهای رامیان و آزادشهر معرفی کرده اند تا نهایتا یک نفر به مجلس شورای اسلامی راه یابد. 

نمایندگان 9 دوره گذشته شهرستان رامیان

نگاهی به فهرست نمایندگان 9 دوره مجلس شورای اسلامی شهرستان رامیان نشان می دهد که افراد ذیل طی نه دوره گذشته از 6 حوزه انتخابیه به مجلس راه یافتند:

دوره اول: سیدحسین حسینی¬واعظ (فرزند سیدصادق، متولد 1300 رامیان)

دوره دوم: حسن صادقلو (فرزند قاسم، متولد 1336 رامیان) (استاندار فعلی گلستان)

دوره سوم: حسین اربابی¬فرد (فرزند محمد، متولد 1336 کوه¬خواجه)

دوره چهارم: معمی هلاکو (فرزند قلی، متولد اول اسفند 1333 مینودشت)

دوره پنجم: سیدمحمود حسینی¬واعظ (فرزند سیدحسین، متولد 1331 شاهرود)

دوره ششم: علی کوهساری (فرزند جلال، متولد اول تیر 1347 آزادشهر)

میاندوره¬ای ششم: غلامعلی کوهساری (فرزند جلال، متولد 1352 آزادشهر)

دوره هفتم: مرادعلی منصوری¬رضی (متولد 1343 رامیان)

دوره هشتم: مرادعلی منصوری¬رضی (متولد 1343 رامیان)

دوره نهم: دکتر رضا صابری

نگاهی به برخی کاندیداهای احتمالی حوزه رامیان و آزادشهر و سوابق آنها :

دکتر«رضاصابری» با گرایش اصولگرا و نماینده مجلس نهم شورای اسلامی و عضو هیات علمی دانشگاه علامه.

«مرادعلی منصوری رضی» با گرایش اصولگرا و نماینده دوره هفتم و هشتم مجلس شورای اسلامی.

«جواد میرعرب» معاون مدیرکل غله استان گلستان و معاون مدیرکل آموزش صنایع در دولت اصلاحات، مدیرکل امور اجتماعی استان مازندران در کابینه موسوی وعضو کنونی وتشکیلات بنیاد باران.

« ایوب منصوری» دارای تحصیلات دکترای زبان و ادبیات فارسی ازدانشگاه تاجیکستان و رییس آموزش و پرورش گنبد کاووس در دولت محمود احمدی نژاد با گرایش سیاسی اصول گرا .

«غلامعلی کوهساری» مدیر کل آب و فاضلاب وزارت نیرو و نماینده میان دوره ای مجلس ششم شورای اسلامی با گرایش سیاسی مستقل یکی دیگر از کاندیداهای احتمالی برای شرکت در انتخابات آتی است.

«محسن منصوری» کارشناس ارشد حقوق، وکیل دادگستری، مدرس دانشگاه و حامی دولت تدبیر یکی دیگر از کاندیداهای احتمالی است.

«ایوب منصوری» ساکن آزادشهر، شاغل در دادگستری با گرایش سیاسی اصول گرا احتمالا از کاندیداهای این دوره است.

«احمد نصرتی» پزشک عمومی و مدیرکل درمان وتامین اجتماعی دولت قبل دراستان گلستان با گرایش سیاسی اصول گرا یکی دیگر از کاندیداهای احتمالی این دوره است.

«رضا آهنگری»، کارمند شهرداری و از سیستانی های مقیم شهرستان آزادشهر با گرایش اصلاح طلبی است که با تکیه بر رای قومی و قبیله ای خویش وارد انتخابات شده است.

«احمدابراهیمی» یکی دیگر از سیستانی های مقیم و بخشدار فندرسک در دولت محمود احمدی نژاد نیز با گرایش اصولگرایی و با تکیه بر ‌قومیت خویش وارد  صحنه انتخابات شده است.

«زهرا نورا» سیستانی مقیم شهر گرگان و عضو سه دوره شورای شهر گرگان و اکنون رییس سومین انتخابات هیئت رئیسه چهارمین دوره شورای اسلامی شهر گرگان با گرایش سیاسی اصول گرا، اینبار قصد دارد در آزمون بهارستان در انتخاب افکار عمومی قرار گیرد.

«رمضانعلی برزمینی» دادستان تهران دارای تحصیلات دکترای حقوق، وکیل دادگستری با گرایش سیاسی مستقل نیز یکی دیگر از کاندیداهای احتمالی است.

«حسین حسین زاده» از دلند که ظاهرا داماد برادر محمود احمدی نژاد رییس جمهور دولت نهم و دهم است با گرایش سیاسی جبهه پایداری، مدرس دانشگاه تهران و دانشگاههای دیگر، مسلط به زبان عربی، کارشناس برنامه های صدا و سیمای کشور، معاون طرح وبرنامه و آموزش در هلال احمر کشور، مسئول تدوین برنامه های عملیاتی چند وزارتخانه و دستگاه کشوری، مدیر کل نخبگان و دانش پژوهان بنیاد شهید کشور، عضو گروه مشاوران جوان رئیس جمهور، مدیر کل استانهای پدافند غیر عامل کشور در ریاست جمهوری، عضو شورای عالی نخبگان و ...  که در ادوار قبلی مجلس نیز کاندید بوده که نتوانسته وارد مجلس شود.

«حبیب الله طاهری فر» کاندیدای احتمالی دیگر دارای کارشناس ارشد عضو ثابت در ادوار گدشته انتخابات با گرایش سیاسی اصول گرا است.

«یدالله وفایی» اصالتا شاهرودی و متولد شهر خان ببین، دبیر هیات نظارت برانتخابات شهرستان رامیان، آخرین رییس آموزش پرورش شهرستان رامیان در دولت سازندگی و اولین فرماندار دولت احمدی نژاد در رامیان با گرایش سیاسی جبهه پایداری نیز اینبار قصد حضور در آزمون بهارستان را دارد.

از قوم تراکمه نیز «مهندس فروتن» مدرس دانشگاه و فعال اجتماعی، احتمالا کاندیدای انتخابات برای دولت و مجلس خواهد یود که براساس اخبار رسیده به جناح اصلاح طلب مربوط است و در دور قبلی مجلس نیز کاندید بوده که نتوانسته وارد مجلس شود.

انتهای پیام/گل رامیان

 

ارسال نظر

  • وحید
    0

    دکتر ایوب منصوری رییس سابق اموزش و پرورش گنبد فردی بسیار معتدل است و در سخنرانی های خود نیز به مستقل بودن خود به جد اشاره میکند

  • ناشناس
    0

    ما شنیدیم استاندار محترم هم می خواد شرکت کنه ؟!

  • وحید
    0

    دکتر ایوب منصوری رییس سابق اموزش و پرورش گنبد فردی بسیار معتدل است و در سخنرانی های خود نیز به مستقل بودن خود به جد اشاره میکند

آخرین اخبار