گروه تروریستی تکفیری داعش روز گذشه با حمله به یک پاسگاه مرزی ارتش عربستان سعودی در مرز این کشور با استان الانبار عراق آن را منهدم کرد.

حمله داعش به پاسگاه سعودی+تصاویر

به گزارش گلستان24، گروه تروریستی تکفیری داعش روز گذشه با حمله به یک پاسگاه مرزی ارتش عربستان سعودی در مرز این کشور با استان الانبار عراق آن را منهدم کرد. بنابر این گزارش، این حمله در ساعات ابتدایی صبح با مشارکت دهها عضو داعش انجام شد که طی آن تروریستهای داعش پس از عبور از بیابانهای منطقه الانبار خود را به این مرکز نظامی سعودی رسانده و پس از درگیری با نظامیان سعودی و فرار آنها، اقدام به بمبگذاری و انهدام کامل آن کرده اند.

 

حمله داعش به مرز عراق و سعودی+تصاویر

 

این سومین حمله تروریستهای داعش به مراکز نظامی عربستان سعودی در طول نوار مرزی آن با استان پهناور و بیابانی الانبار عراق می باشد. استان الانبار سال گذشته پس از حمله داعش به عراق به اشغال تروریستها و عشائر اهل سنت هم پیمان آنها درآمده است. بخش قابل توجهی از نیروهای داعش را اتباع کشور عربستان سعودی و رورش یافتگان مدارس وهابی این کشور تشکیل می دهند. داعش علاوه بر حملات مرزی طی ماههای اخیر چندین حمله انحاری را علیه مراکز نظامی دو عبادی عربستان سازماندهی اجرا کرده که عوامل این حملات همگی از جوانان سعودی بوده اند.

 

حمله داعش به مرز عراق و سعودی+تصاویر

 

حمله داعش به مرز عراق و سعودی+تصاویر

 

حمله داعش سعودی

ارسال نظر

آخرین اخبار