گلستان24 گزارش می دهد؛

کامرون: "آیا ما به اندازه کافی کار می کنیم که بگویی ما خواهان نوعی از اسلام هستیم که صلح و تسامح را تشویق می کند و اهانت به یهود را به نوعی ترغیب نمی کند. این همان چیزی است که باید کارهای زیادی برای آن انجام داد. این همان چیزی است که کشورما با کشورهای دیگر ازجمله عربستان انجام می دهد".

اعتراف دیوید کامرون به وجود و اجرای پروژه اسلام انگلیسی

به گزارش گلستان24،  همزمان با تشدید جنایات حکومت سعودی در یمن و اوضاع ناگوار حقوق بشر در داخل عربستان؛ و افزایش انتقادات احزاب انگلیسی از رژیم سعودی، دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس به شدت از آل سعود دفاع کرد.

روزنامه سعودی الحیات امروز پنجشنبه نوشت: در کوران انتقادات شدید لابی های چپ گرا و راست گرا در انگلیس برای توقف فروش سلاح به عربستان و مسلح کردن آن، دیوید کامرون نخست وزیر انگلیس از مواضع دولت حزب محافظه کار این کشور به ریاست خودش در کمک به عربستان و همکاری با آن در همه زمینه ها دفاع کرد.

دیوید کامرون در گفتگو زنده با مردم انگلیس:خبر از اجرای پروژه اسلام انگلیسی با همکاری عربستان داد.

کامرون در مصاحبه با شبکه چهارم تلویزیون انگلیس گفت: انگلیس روابط قدیمی با عربستان دارد و دولت او مصمم به حفظ روابط خود با ریاض است زیرا ما از آنها اطلاعات امنیتی مهمی دریافت می کنیم که امنیت ما را حفظ می کند و منافع امنیتی انگلیس و سلامت انگلیسی ها در درجه اول اهمیت قرار دارد.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار درباره حمایت عربستان از عناصر وهابی و تروریست که در کنار گروه تروریستی داعش می جنگند، گفت: عربستان پرونده بسیار خوبی در ارشاد و اصلاح و تربیت تروریست های افراطی و جهادی ها دارد. عربستان پرونده بسیار خوبی در از بین بردن افراط گرایی این افراد دارد.

کامرون به این سوال که عربستان افراط گرایان را به پاکستان صادر می کند، اینگونه پاسخ داد :"آیا ما به اندازه کافی کار می کنیم که بگویی ما خواهان نوعی از اسلام هستیم که صلح و تسامح را تشویق می کند و تنفر علیه ادیان یا اهانت به یهود را به نوعی ترغیب نمی کند. این همان چیزی است که باید کارهای زیادی برای آن انجام داد. این همان چیزی است که کشورما با کشورهای دیگر ازجمله عربستان انجام می دهد".

یادآور می شود انگلیس نقش اصلی در پشتیبانی از فرقه شیعه انگلیسی ایفا می کند.

ارسال نظر

  • مهمان
    0

    با سلام وخسته نباشید لطفا این خبر را درج نمایید با تشکر
    متن خبر : خاطرات انقلابی امام‌جمعه محبوب و مردمی گالیکش؛
    «آقا سید باقر»، مهمان ششمین جشنواره مردمی فیلم عمار می‌شود
    آدرس خبر:
    http://ammarfilm.ir/NewsView.aspx?newsid=9231

آخرین اخبار