سالاری تحت فشار رفت ؛

محمد صادق سالاری مشاور جوان فرماندارعلی آباد کتول بعد از بیش از یکسال فعالیت در این حوزه استعفا داد.

استعفای سالاری مشاور جوان طرفدار شجریان فرمانداری علی آباد کتول + متن استعفا نامه

به گزارش گلستان 24، محمد صادق سالاری همان جوان اصلاح طلب پرشور که در جمع فعالان اصلاح طلب با کرباسچی نطق هیجانی و از قبل تعیین شده را قرائت کرد ، همان کسی که در مغازه اش عکس شجریان را نصب کرده بود و همان جوانی که اصلاح طلبان علی آباد اینقدر روی او مانور می دادند استعفا کرد.

استعفایی که گفته می شود به دلایل کاری و مشغولیت بوده اما به اذعان برخی منابع خبری این استعفا چندان هم به اختیار سالاری نبوده و برخی فشارها باعث این کار شده است .

شاید بیشترین فشار از ناحیه درونی خود سالاری بود که فهمید شاید در معادلات فرمانداری علی آباد مهره مهمی به حساب نمی آید ، علیرغم اینکه دوستان وی مدعی اند کارهای خوبی توسط سالاری در این مدت در علی آباد انجام شده است .

برخی افراد هم اعلام کرده اند با توجه به انتخابات پیش رو و تفرق کاندیداها و به تبع نیروهای زیرمجموعه اصلاح طلب شهرستان ، این موضوع باعث شکاف بین آنها شده و سالاری هم تحت فشار همین نیروهای درون سازمانی که به سمت فردی خاص تمایل دارند ، اقدام به استعفا نموده است .

 به هر حال استعفای این مشاور جوان که یکی از مهره های اصلی گروه مشاوران جوان استان بود نشان دهنده شکست و بن بست تفکر مشاورین جوانی بود که مبنای آن در استانداری با گرایشات سیاسی چیده شده بود و پس لرزه های آن درسایر فرمانداریها نیز شنیده شده است .

شاید سالاری این روزها نیاز به استراحت دارد تا بیشتر تفکر کند که در آینده با چه گروه و جریانی همفکری و مشاوره کند و شاید این روزها که وقت بیشتری دارد گوش کردن به اهنگ های شجریان به وی آرامش بیشتری دهد و اگر دست به قلم شود می تواند خاطرات زمان کودکی اش در زمان اصلاحات و سازندگی را روی کاغذ بیاورد ، تا دفعه بعدی که کرباسچی یا ممهان عزیزی از پایتخت آمد قرائت کند.

متن استعفا نامه محمد صادق سالاری :

photo 2015-10-06 15-01-51

 

گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار