در فیلمی که از سخنرانی رئیس جمهور در ورزشگاه شهید متقی ساری منتشر شده است، به وضوح میزان واقعی جمعیت گویا بوده و سندی است بر تصاویری که آقای نوبخت می‌گوید، مربوط به صبح زود است.

آقای نوبخت! انتشار حقیقت، اقدام سخیف نیست

به گزارش گلستان24، محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی صبح امروز در نشست خبری هفتگی خود با خبرنگاران در پاسخ به سؤالی در مورد استقبال از رئیس‌جمهوری در مازندران، اظهار کرد: همه استقبال‌های پرشور از شخص رئیس‌جمهور را به‌خاطر دارند و گاهی هم که خود بنده از تهران به همراه رئیس‌جمهوری به سفر استانی می‌روم تحت تأثیر این استقبال‌ها قرار می گیرم و اما در این سفر نیز تصاویر و عکس‌ها گویای استقبال از رئیس‌جمهوری است.

آقای نوبخت

وی گفت: اما برخی عکسی را منتشر کرده‌اند از ورزشگاه محل سخنرانی رئیس‌جمهور که صبح قبل از ورود رئیس‌جمهوری به ورزشگاه است و مردم به‌تدریج در حال جمع شدن هستند و قرار نیست که به یکباره در ورزشگاه همه مردم حاضر شوند، اینگونه رفتارها سخیف است و نگاه مخالفان دولت را نشان می‌دهد، به هر حال این رفتارها، اگر باعث آرامش گروهی می‌شود و بغض‌شان را تخفیف می‌دهد ما هم مدارا می‌کنیم.

به گزارش بلاغ، در فیلمی که از سخنرانی رئیس جمهور در ورزشگاه شهید متقی ساری منتشر شده است، به وضوح میزان واقعی جمعیت گویا بوده و سندی است بر تصاویری که آقای نوبخت می‌گوید، مربوط به صبح زود است.

ارسال نظر

آخرین اخبار