بهره‌برداری منافقین از یک سخن نسنجیده؛

سازمان منافقین در خبری که رسانه‌های صهیونیستی به سرعت پوشش وسیعی به آن دادند به مصاحبه اکبر هاشمی با وب‌سایت امید هسته‌ای پرداخت و تأکید کرد: ایران از ابتدا به دنبال سلاح هسته ای بوده و هیچ گاه از این تصمیم بازنگشته است.

کدام اظهارات هاشمی سناریوی صهیونیست‌ها را تکمیل کرد؟

به گزارش گلستان24؛ گروهک خائن و تروریست مجاهدین خلق (منافقین)، بار دیگر با استفاده از سخنان نسنجیده یکی از شخصیت های برجسته نظام علیه برنامه هسته ای کشورمان و بهانه ای که این اظهارات ناپخته بار دیگر به دست آن ها داد، هیاهوی رسانه ای تازه ای را با همکاری رسانه ای پدر نامشروع خود(رژیم صهیونیستی) به راه انداخته اند.

 

 

سازمان منافقین در خبری که رسانه های مطرح صهیونیستی به سرعت پوشش وسیعی به آن دادند به مصاحبه رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام با پایگاه "امید هسته ای ایرانیان" پرداخت و تأکید کرد: «ایران از ابتدا به دنبال استفاده نظامی از سلاح هسته ای بوده و هیچ گاه از این تصمیم بازنگشته است». سازمان منافقین این گفته ها را تأییدی بر ادعاهای طولانی مدت خود درباره نظامی بودن برنامه هسته ای ایران اعلام کرده است.

 

 

در پی این مصاحبه خبری، سایت های اسرائیلی با خوشحالی به پوشش وسیع این مصاحبه به نقل از متن گزارش سازمان منافقین پرداخته اند. این در حالی است که سازمان تروریستی مجاهدین خلق حتی در جای جای گزارش فارسی خود از جمله در عنوان، نام دانشمند هسته ای پاکستان را به جای عبدالقدیر خان، "عبدالقادرخان" نوشته است!!

 

 

در همین رابطه، روزنامه صهیونیستی هاآرتص (Haaretz) در خبری نوشت: «رئیس جمهور سابق ایران اعتراف کرد ایران همواره بطور پنهانکارانه ای به دنبال بمب اتم بوده است.» این روزنامه در ادامه افزود: «گروه های معارض جمهوری اسلامی این اعترافات را به نقل از رسانه های فارسی زبان نقل کرده اند».

 

 

هاآرتص در گزارش خود آورده است: «به نقل از شورای ملی مقاومت ایرانیان (سازمان منافقین)، اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس جمهور سابق ایران روز دوشنبه به ایرنا گفت ایران همواره از همان آغاز برنامه هسته ای خود، به دنبال دستیابی به بمب هسته ای بوده است.»

 

 

روزنامه صهیونیستی هاآرتص نوشت: «رفسنجانی هدف از برنامه هسته ای ایران را بازدارندگی در سایه جنگ طولانی مدت با عراق اعلام کرده است و گفته است: "بخشی از فعالیت های هسته ای را زمانی انجام دادیم که هنوز در جنگ بودیم و عراق به نزدیک های غنی سازی رسیده بود که اسرائیل همه آنها را منهدم کرد."»

 

 

این روزنامه همچنین افزود: «گروه ضدنظام شورای ملی مقاومت ایرانیان برای اثبات گفته خود، این قسمت از مصاحبه رفسنجانی را دستمایه خود قرار داده که: "آن سال ها ذهنیت همه ما این بود که ما باید خود را به عوامل بازدارنده مسلح کنیم. چون بنا نبود جنگ تمام شود و در سیاست های دفاعی هم این سخن امام راحل مدنظر داشتیم که اگر این جنگ بیست سال هم طول بکشد."»

 

 

به نوشته هاآرتص، «سازمان منافقین تأکید کرده است رفسنجانی و آیت الله علی خامنه ای شخصاً این پروژه را برای رسیدن به بمب هسته ای ادامه داده اند. او همچنین طبیعت پنهانکارانه برنامه هسته ای ایران را به رسمیت شناخت که شامل تأسیس سایت های سری، غنی سازی اورانیوم، ساخت قسمت های سانریفیوژ، به کارگیری فناوری لیزر و ساخت رآکتور آب سنگین می شود.»

 

 

سازمان منافقین همچنین با استناد به این جمله رفسنجانی که 80 تا 90 درصد مردم ایران از توافق هسته ای حمایت می کنند - یا در بیان رفسنجانی "می خواهند که راحت شوند" - نوشت: «این اظهارات با موضع گیری رسمی نظام اسلامی نسبت به پشتیبانی کامل مردم ایران از برنامه هسته ای در تناقض قرار دارد.»

 

 

 

 

از سوی دیگر، پایگاه رادیو سراسری رژیم صهیونیستی معروف به "شبکه هفت" یا "آروتز شوا" (ArutzSheva) نیز در خبری با عنوان «گزارشات نشان می دهد یک رئیس جمهور سابق اعتراف کرده ایران به دنبال بمب هسته ای است» نوشت: «رفسنجانی در مصاحبه ای گفت که برنامه هسته ای ایران با قصد کسب قابلیت ساخت سلاح هسته ای شروع به کار کرده است و گفته که: "اوایل که شروع کردیم، در جنگ بودیم و دنبال این بودیم که چنین امکانی برای روزی که دشمن ما بخواهد از سلاح هسته ای استفاده کند، داشته باشیم."»

 

 

آروتز شوا نوشت: «ترجمه انگلیسی این مصاحبه توسط یکی از گروه های پیشرو در معارضه با نظام اسلامی صورت پذیرفته است». این پایگاه صهیونیستی می نویسد: «با وجود آن که رفسنجانی می گوید "اساس دکترین ما استفاده صلح آمیز هسته ای بود" اما وی در مقابل تأکید کرده است: "گرچه هیچ وقت از ذهن ما بیرون نمی رفت که اگر روزی بنا باشد خطری ما را تهدید کند و ضرورتی باشد، امکان اینکه به طرف دیگر [سلاح هسته ای] هم برویم، داشته باشیم."»

 

 

وبگاه رادیو اسرائیل همچنین نوشت: «رفسنجانی همینطور فاش کرد چگونه ایران به دنبال کمک گرفتن از "دانشمند بدنام و فریبکار هسته ای پاکستان" عبد القدیر خان بوده است که  معتقدند فناوری هسته ای را به ایران، کره شمالی و لیبی فروخته است. رفسنجانی می گوید: "گویا خود آقای عبدالقدیرخان اعتقاد داشت که دنیای اسلام باید بمب هسته ای داشته باشد و به این کار عقیده داشت و بمب هسته ای پاکستان را هم او ساخت. هر چند طول کشیده بود تا بمب را بسازند. به هر حال حاضر شدند تا یک مقدار به ما کمک کنند".»

 

 

آروتز شوا می نویسد: «شورای ملی مقاومت ایرانیان ادعا کرده که اعلام احتیاج ایران به عوامل بازدارنده مساوی است با اعتراف نظام ایران به قصد دستیابی به سلاح هسته ای.» سازمان منافقین در متن مورد اشاره آروتزشوا از گزارش خود ادعا کرده: « این سخنان به‌وضوح از قصد ایران برای دستیابی به بمب اتمی حکایت می‌کند.»

 

 

 

 

در ادامه واکنش های رسانه های صهیونیستی به سخنان اکبر هاشمی رفسنجانی، روزنامه صهیونیستی "تایمز اسرائیل" (TimesofIsrael) چاپ سرزمین های اشغالی نیز در این زمینه با انتخاب این تیتر که «یکی از سران پیشین ایران اعتراف کرده ایران به دنبال سلاح هسته ای بوده است» نوشت: «بر اساس گزارشات رسیده، وی و [آیت الله] خامنه ای این برنامه را در حین جنگ با عراق برای ایجاد بازدارندگی شروع کردند.»

 

این رسانه صهیونیستی نوشت: «به نظر می رسد اظهارات مخابره شده در گزارش معارضان ایران اولین نمونه از اظهارات یک مقام ارشد حال یا گذشته ایران است که گفته این کشور به دنبال سلاح هسته ای بوده است، برغم اطمینان دهی های مکرّر این نظام مبنی بر این که برنامه غنی سازی این کشور همیشه صلح آمیز بوده و خواهد بود.»

 

 

این روزنامه البته اشاره کرده «ترجمه این اظهارات از بخش انگلیسی خبرگزاری ایرنا برداشته نشده و چنین تحلیل هایی برای نخستین بار توسط شورای ملی مقاومت ایرانیان "از گروه های معارض تبعیدی ایران" به انگلیسی گزارش شده است. سازمان منافقین بر اساس اظهارات هاشمی ادعا کرده شروع این برنامه، با قصد بازدارندگی نظامی و با تأییدیه صریح و مشارکت مستقیم آیت الله علی خامنه ای بوده است.»

 

 

جالب‌تر آن که  تایمز اسرائیل خود تأکید کرده: «با وجود آن که سازمان منافقین اظهارات رفسنجانی را سندی بر ادامه پیگیری سلاح هسته ای از آن زمان تا کنون عنوان کرده، این ادعا از ترجمه این گروه معارض از مصاحبه هاشمی رفسنجانی برنمی آید»!

 

اشاره این روزنامه صهیونیستی به این بخش از گزارش بیانیه‌مانند این گروهک تروریستی است که می نویسد: «اظهارات رفسنجانی به‌مثابه یک سند تردیدناپذیر بر این حقیقت است که رژیم از ابتدا تا کنون زیر نظر مستقیم [آیت الله] خامنه‌ای و رفسنجانی در جستجوی سلاح اتمی بوده و هیچ‌گاه از آن منصرف نشده.»

 

 

 

 

 در پی این مصاحبه خبری، سایت های اسرائیلی با خوشحالی به پوشش وسیع این مصاحبه به نقل از متن گزارش سازمان منافقین پرداخته اند. این همه در حالی است که سازمان تروریستی مجاهدین خلق در تز جدید خود، به این اعتراض داشته که ایران به جای عبدالقدیر خان، با عبدالقادر خان مذاکره کرده است!! منافقین در جای جای گزارش خود از جمله در عنوان، نام دانشمند هسته ای پاکستان را به جای عبدالقدیر خان، "عبدالقادرخان" نوشته اند!

 

 

رسانه های صهیونیستی در متن انگلیسی خبر خود به نقل از منافقین، تصمیم گرفته اند این اشتباه مضحک را هرچه بهتر درز بگیرند تا بیش از این علمی بودن گزارش این گروهک تروریستی مورد حمایت غرب را به اثبات برسانند! سازمان منافقین پیش از این یک سرویس بهداشتی در یک سایت هسته ای ایران را به عنوان مرکز انفجار هسته ای به سرویس های جاسوسی اسرائیل جا زده بود که این مطلب سر از گزارش آژانس در آورد!!

 

 

همین گروهک خون آشام که مسؤول کشته شدن 70 درصد شهروندان قربانی حوادث تروریستی در ایران از زمان انقلاب تا به امروز بوده است، پیشتر نیز مدعی "افشاگری" درباره سایت های هسته ای فردو و نطنز بود که در واقعیت امر، ایران حتی زودتر از تعهد پادمانی خود، درباره این سایت ها به آژانس بین المللی انرژی هسته ای اطلاع داده بود!

 

 

آمار کشته شدگان حوادث تروریستی با عاملیت سازمان منافقین به 12000 نفر از میان حدود 18000 شهید عملیات های تروریستی در ایران می رسد، البته منافقین خود با افتخار آمار کشته شدگان را بیشتر از این تعداد اعلام می کنند. رسانه‌های مشهور آمریکایی از جمله ان‌بی‌سی، نیویورک تایمز و نیویورکر در گزارش‌هایی در سال ۲۰۱۲ میلادی، با استناد به اعترافات مقامات آمریکایی اعلام کردند که رژیم صهیونیستی با همکاری سازمان مجاهدین خلق در ترور دانشمندان هسته‌ای در ایران دست داشته است.

 

داده‌نما - «ایران قربانی ترور»؛ آمار قربانیان حوادث تروریستی در کشور

«برای دیدن در اندازه واقعی بر روی تصویر کلیک کنید.»

 

 

سازمان مجاهدین خلق (MEK/MKO) و بازوی خارجی آن موسوم به "شورای ملی مقاومت ایرانیان" (NCRI)، خود را به رسانه های غربی و دولت و کنگره آمریکا، "پرطرفدارترین" گروه مخالف "در داخل ایران" معرفی میکند و حتی سالانه برای ملت ایران از مقر خود در فرانسه رئیس جمهور انتخاب می کند! شهادت دادن "مریم قجر عضدانلو" مشهور به "رجوی" سرکرده رسانه ای این گروهک منافق و "رئیس جمهور" (!) منتخب سازمان منافقین در جلسه استماعی در کنگره آمریکا از طریق ویدئوکنفرانس، باعث اعتراض تنی چند از نمایندگان مجلس این کشور در جریان این جلسه شد که این افراد اعتبار شهادت وی و فایده‌ی دعوت از او را به خاطر سابقه فعالیت های تروریستی و مخالفت علنی با مردم و نظام ایران به تندی زیرسؤال بردند.

 

 

"مسعود رجوی" سرکرده رسمی گروهک تروریستی سازمان مجاهدین خلق اکنون مدتهاست در انظار عمومی ظاهر نشده است.

/جام نیوز

ارسال نظر

آخرین اخبار