علی گل، در مصاحبه با گلستان24؛

برای این که در این نبرد جدید برنده باشیم و اجازه نفوذ آمریکا را به کشور ندهیم باید به فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کنیم. ایشان امسال حدود 137 بار کلمه نفوذ را در سخنان خود عنوان کرده اند.

 "نفوذ" 137 بار در سخنان امسال رهبری تکرار شد/تلاش آمریکا برای نفوذ در عرصه علمی کشور

علی گل،  فعال فرهنگی شهرستان علی آباد کتول، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، با تاکید بر این که آمریکا در عرصه های مختلف سعی دارد به ایران نفوذ کند، گفت: یکی از این عرصه ها، عرصه دیپلماسی علمی است. آن ها برای رسیدن به این هدف، نشست ها و محافل علمی در کشور برگزار می کنند. همچنین بحث انرژی پاک را برای ما مطرح کردند و به بهانه این که انرژی شما آلوده است و ما می خواهیم آن را پاک کنیم، سعی دارند به مراکز هسته ای کشور نفوذ کنند.

وی در ادامه افزود: برخی از روسای دانشگاه های آمریکا به کشور ما راه پیدا کرده اند. این اتفاق در دانشگاه ها و مراکز علمی ما صورت می گیرد و نشست هایی با آنان  پشت در های بسته و نه محافل عمومی شکل گرفته است.

علی گل، مورد بعدی نفوذ در عرصه علمی کشور را رفت و آمد دانشجویان ایران با آمریکا و دانشجویان آمریکا به ایران دانست و گفت: آن ها با بردن دانشجویان ما با نام بورسیه به آمریکا سعی در نفوذ و ضربه زدن به عرصه علمی کشور را دارند.

 

علی گل نفوذ علمی امریکا

 

فعال فرهنگی شهرستان علی آباد افزود: همچنین به بهانه طرح های زیست محیط سعی در نفوذ به کشور را دارند. برای مثال بحث دریاچه ارومیه را مطرح کرده و مدعی کمک به ایران در این زمینه هستند. در بحث آلودگی هوای ایران هم ورود کرده اند و اعلام کرده اند درباره موضوع ریز گرد ها و آلودگی هوا در ایران قصد دارند اصلاحاتی انجام دهند که یقینأ هدف آنان نفوذ است.

وی معتقد است برای این که در این نبرد جدید برنده باشیم و اجازه نفوذ آمریکا را به کشور ندهیم باید به فرمایشات مقام معظم رهبری عمل کنیم. ایشان امسال حدود 137 بار کلمه نفوذ را در سخنان خود عنوان کرده اند. مردم بصیر ما و خصوصا مسئولین باید سخنان ایشان را جدی بگیرند تا خدایی نکرده دشمن از راه های مختلف به کشور نفوذ نکند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار