حجت الاسلام و المسلمین محمد پوراسد:

در این مذاکرات آمریکا 4 گزینه را پیگیری می کند. نفوذ اقتصادی، نفوذ فرهنگی، نفوذ سیاسی و حضور سیاسی در جامعه ما و اگر ما مراقب نباشیم مطمئنا به کشوری که محتاج ابرقدرت ها و استکبار جهانی بود بر می گردیم.

آمریکا به این مذاکرات برای "نفوذ" دل بسته است

حجت الاسلام و المسلمین محمد پوراسد، معاون تعلیم و تربیت سپاه ناحیه آق قلا، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، با بیان این که ما با آمریکا یک قرابت شصت ساله (از سال 1332 تا اکنون)، از همه جهات داریم، گفت: در طول این شصت سال می بینیم که این قرابت با شیطان بزرگ، هیچ نفعی برای ما نداشته است و هرآنچه که او انجام داده است برای تامین اهداف خودش در منطقه بوده است. اگر روزی ما ژاندارم منطقه بودیم، برای تامین منافع آمریکا بوده است.

وی افزود: بعد از انقلاب، منافع برای آمریکا تامین نشد و او بدنبال یک ژاندارم جدید در منطقه بود. قاعدتأ این ژاندارم قدیمی باید از صفحه محو می شد. تمام تحریم ها و تلاش های خودش را بکار برد. در اوایل انقلاب جنگ قومیتی راه انداخت و خلق کُرد، خلق ترکن و عرب را تحریک کرد و  8 سال دفاع مقدس را به ما تحمیل کرد.

 

حجت الاسلام محمد پوراسد

 

حجت الاسلام پوراسد با اشاره به این که بعد از آن، استکبار جهانی با جنگ نرم وارد شد، ادامه داد: او همه حربه ها را بکار برد و فهمید که تلاشش به جایی نمی رسد. امروز به مذاکرات دل بسته است. در این مذاکرات آمریکا 4 گزینه را پیگیری می کند. نفوذ اقتصادی، نفوذ فرهنگی، نفوذ سیاسی و حضور سیاسی در جامعه ما و اگر ما مراقب نباشیم مطمئنا به کشوری که محتاج ابرقدرت ها و استکبار جهانی بود بر می گردیم.  باید هرچه داریم به آن ها بدهیم و هر چه که نیاز داریم را از آن ها بگیریم. هرگز نمی توانیم روی پای خود بایستیم.

وی گفت: با تدابیری که حضرت آقا تا کنون داشته اند خوشبختانه آمریکایی نتوانستند به اهداف و آرمان هایی که داشتند دست پیدا کنند. ما باید در داخل کشور، مراقب دو گروه باشیم. نخست گروهی که مغرضانه پیگیری می کنند تا پای استکبار به جامعه ما باز شود. دوم گروهی که جاهلانه کمک می کنند که این امر محقق شود.

معاون تعلیم و تربیت سپاه ناحیه آق قلا ادامه داد: خوشبختانه امروز در میان مردم، بصیرت و آگاهی وجود دارد که جلوی این افراد را خواهد گرفت. امیدواریم در آینده شاهد این نباشیم اهدافی که استکبار جهانی دنبال آن است محقق شود.

ارسال نظر

آخرین اخبار