عبدالواحد موسوی لاری نایب رئیس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان در درخصوص انتخابات خبرگان رهبری، خواستار عدم حضور سیدحسن خمینی در انتخابات خبرگان شد.

مخالفت سیاستگذاران اصلاح طلب با کاندیداتوری حسن خمینی در انتخابات

به گزارش گلستان24، در حالی که رسانه‌های اصلاح‌طلب در فضاسازی رسانه‌ای در تلاش برای کاندیداتوری سیدحسن خمینی در انتخابات مجلس خبرگان رهبری بودند، عبدالواحد موسوی لاری نایب رییس شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گفته که "به نظر من، جناب سید حسن خمینی برای خبرگان کاندیدا نشود چرا که فکر می‌کنم حضور ایشان که فردی نو اندیش هستند برای حوزه واجب‌تر از حضور در خبرگان رهبری است و ترجیح من این است در حوزه علمیه به درس و پژوهش برسند اما به هر حال وی فردی خوش فکر است و می‌تواند موفق باشد."

 حسن خمینی در انتخابات

براساس این گزارش، سیدحسن خمینی تا به حال درخصوص حضورش در انتخابات خبرگان رسما سخنی نگفته و رسما نیز این حضور را رد نکرده است. او در جایی نیز حتی گفته که "ان شاء الله در وقت مناسب در این مورد تصمیم گیری می کنم." همین مساله نیز باعث شده است تا رسانه های اصلاح‌طلب گاه و بیگاه به این حضور بپردازند. این مساله البته فراتر از فضاسازی رسانه ای نیز پیش رفته تا جایی که حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی نیز در گفتگویی اظهار امیدواری کرده بود که سیدحسن کاندیدای خبرگان رهبری بشود.

 فارغ از اظهارنظرهای برخی سیاستمداران برای حضور سیدحسن در انتخابات مجلس خبرگان رهبری، سخن موسوی لاری را شاید بتوان به عنوان موضع صریح شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان دانست.  توصیه موسوی لاری، پیام مهمی را به سیدحسن مخابره می‌کند که او را در ادامه این جوسازی‌ها، به تصمیمی برای عدم شرکت در انتخابات می‌رساند.پ

سراج 24

ارسال نظر

آخرین اخبار