شنیده های انتخاباتی گنبد

با نزدیکتر شدن ایام ثبت نام انتخابات، تحرکات جدیدی در میان کاندیداهای گنبدکاووس مشاهده می شود.

از تحرکات کاندیداهای پایتخت نشین تا  فعالیت چهره های شاخص مثل علی رهبر

آنچه مسلم است کاندیداهای ساکن در پایتخت با توجه به موقعیت های شغلی و مناسبات سیاسی خود تحرکات فعالانه تری را از خود نشان خواهند داد.

 به گزارش گلستان24، محمد قلی مارامایی،بایرام گلدی برمک،محمدشریف نیا و علی رهبر چهار پایتخت نشینی هستند که در حال رایزنی های خود جهت حضور قدرتمند در انتخابات می باشند.

انتخابات گنبد

برمک و مارامایی که در دوره ی گذشته انتخابات توفیق حضور در دور نهایی انتخابات را نداشتند،این دوره امید وافری دارند بتوانند به عنوان کاندیدا در روز هفتم اسفند حضور داشته باشند.

محمد شریف نیا نیز درحال رایزنی برای حضور قدرتمند در انتخابات است کمااینکه وی اعلام کرد اگر صلاح باشد و مردم بخواهند ثبت نام نمی کنم.

در میان اسامی فوق علی رهبر از همه افراد گمنام تر است و عامه مردم منطقه شناخت نسبی از وی ندارند، باید تا ایام تبلیغ کاندیداها حوصله کرد تا بتوان میزان اقبال عمومی را در مورد وی مشاهده کرد.

به نظر می رسد علی رهبر، با فعالیت های برنامه ریزی شده و آرام،درحال جذب و مشارکت تحصیلکردگان دانشگاهی است و فعالیت جدی خود را شروع نموده است،خبرها حاکی است که طی روزهای اخیر به صورت جدی تر با حضور مداوم درمنطقه در حال فعالیت وتشکیل ستاد انتخاباتی خویش است.

این جوان ترکمن که در حال حاضرکارشناس اقتصادی و مشاور عضو هیئت مدیره بانک ملت می باشد، بنا به دلایلی چون سابقه خانوادگی توانسته در بین برخی روحانیون منطقه جایگاه مطلوبی را برای خود کسب کند،از طرفی با توجه به فعالیت های اجتماعی چند ساله خود موقعیت خوبی دربین ترکمن های مقیم تهران و دانشجویان ترکمن دانشگاه های تهران دارد.

شنیده ها حاکی از آنست که وی با توجه به سابقه خود در فعالیت های اجتماعی و سیاسی شناخت نسبی از احزاب اصولگرا و اصلاح طلب داشته و در حال حاضر توانسته نظر برخی از بزرگان احزاب را در حمایت از خود جلب نماید./ترکمن سسی

ارسال نظر

آخرین اخبار