لاله افتخاری در نامه سرگشاده به همسر رئیس جمهور ترکیه نوشت:آنگاه که عکس یادگاری فرزندتان را به همراه سرکردگان داعش و سکوت جنابعالی را دیدم شگفت‌زده شدم.

نامه سرگشاده لاله افتخاری به همسر اردوغان

به گزارش گلستان24،لاله افتخاری در نامه سرگشاده‌ای  به همسر رئیس جمهور ترکیه «رجب طیب اردوغان» به بیان نکاتی درباره داعش و رویکرد دولت ترکیه در قبال آن‌ها پرداخت که به شرح زیر است:

لاله افتخاری


سرکار خانم «امینه اردوغان» به استحضار می‌رساند در پی گرایش‌های اسلامی جنابعالی از 12 سال پیش یعنی زمانی که شما با حجاب اسلامی در جشن‌های پیروزی حزب عدالت و توسعه حضور پیدا کردید زنان و دختران جامعه ما به‌وجود شما به‌عنوان بانویی متعهد به احکام الهی و ملتزم به حجاب اسلامی افتخار می‌کردند و از ایستادگی‌تان در برابر امواج مخرب تبلیغات الحادی‌ای که مردم ترکیه را نیز در معرض سقوط اخلاقی قرار داده بود درس می‌گرفتند. اما مروری بر جریانات سال‌های اخیر نشانگر آن است که از چند سال پیش داستان 11سپتامبر از سوی آمریکا و همپیمانانش رقم خورد تا به بهانه‌های خودساخته بستری برای نابودی مسلمین و تیشه زدن به ریشه آنان و نفوذ دشمنان اسلامی در افغانستان، عراق و استمرار آن در سوریه و سرکوب و به شهادت رسانیدن مردم مظلوم غزه، فلسطین،‌ یمن، بحرین و... باشد که همه و همه نشانگر برنامه‌ریزی استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و اجرای آن توسط عوامل او از جمله داعش می‌باشد. داعشی که زاده والدینی چون آمریکا و صهیونیزم بین‌الملل است؛ همان رژیم غاصبی که ترکیه کشتی نجات خود را علیه آنان به سوی غزه رهسپار نمود و در این راه شهدایی تقدیم کرد که آن هم به‌عنوان صفحه زرینی در تاریخ کشور شما ثبت گردیده است. اما اینک شما در کشوری زندگی می‌کنید که داعش را در دامان خود پرورده است و از او علیه مردم مظلوم سوریه و عراق حمایت می‌کند. بگذارید داعش را برایتان بهتر معرفی‌کنم:
1- داعش یعنی: بریدن سر زنان و کودکان و مردان مظلوم مسلمان در برابر چشمان عزیزانشان
2- داعش یعنی عکس یادگاری با سرهای بریده و نجیب مظلومان
3- داعش یعنی افتخار به نبش قبر یاران باوفای پیامبر اکرم (ص) و خاندانشان
4- داعش یعنی افتخار به نسل‌کشی مسلمانان و تلاش جهت نابودی نژادها و ادیان و سوزاندن قرآن و تخریب مساجد و کلیساها و... در سوریه و عراق
5- داعش یعنی افتخار در به اسارت بردن زنان و دختران مسلمان و مسیحی و زرتشتی و ایجاد برده‌داری مدرن
6- داعش یعنی برون آوردن اعضای بدن انسان‌های بیگناه زنده یا مرده و فروش آن به دشمنان قسم خورده بشریت (رژیم صهیونیستی)
7- داعش یعنی به‌دار آویختن کودک بیگناه 3 ساله سوری
8- داعش یعنی ایجاد بستر روسپی‌گری مدرن با سوءاستفاده از دو عبارت مقدس جهاد و نکاح و یارگیری از میان دختران مسلمان ناآگاه (کلمه حق یرادبها الباطل)
9- داعش یعنی استمرار هر روز شهادت مسلمانان و بیگناهان در داخل و خارج از بلاد مسلمین
10- داعش یعنی آوارگی میلیون‌ها انسان بیگناه از خانه و کاشانه خود و خلاصه غرق شدن کودک خردسال سوری آیلان در دریا و...
11- داعش یعنی همه آنچه اسلام، قرآن، ادیان الهی، فطرت و سرشت انسان‌های پاک از آن نفرت دارند.
و بدتر از همه داعش یعنی معرفی چهره‌ای وارونه و خشن و غیرواقعی از اسلام
اما آنچه سبب شد این نامه را برایتان بنویسم آن بود که تاکنون می‌پنداشتم شما با حمایت کشورتان از داعش مخالفید و از حضور زنان و کودکان مظلوم و بی‌پناه سوری در خیابان‌های سرد کشورتان اندوهگین و یا بی‌خبرید اما آنگاه که عکس یادگاری فرزندتان را به همراه سرکردگان داعش و سکوت جنابعالی را دیدم شگفت‌زده شدم چرا که خواهرم من و شما هر دو مادریم و این سکوت و بی‌تفاوتی از مادر بعید است.امید است که این نامه سبب تغییر مسیر و اقدام مناسب شما و همسرتان گردد.

/ کیهان

ارسال نظر

آخرین اخبار