مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان گفت: کانال ارتباطی 'همگام با انتخابات' ویژه استان گلستان در فضای مجازی فعالیت خود را آغاز کرد.

راه اندازی کانال ارتباطی همگام با انتخابات در فضای مجازی گلستان

 به گزارش گلستان24، علی یازرلو در جمع مسئولان روابط عمومی فرمانداری های گلستان افزود: این کانال ویژه فعالیت ها و اقدامات فرمانداری های تابعه استان با موضوع انتخابات می باشد.


وی اظهار کرد: امروزه اطلاع رسانی یک امر بسیار مهم است و شبکه های مجازی در فضای اجتماعی نقش تاثیرگذاری در روند انتخابات خواهند داشت.


وی ادامه داد: سرشاخه های اطلاع رسانی توسط روابط عمومی فرمانداری ها در تمام شهرستان های گلستان ایجاد شده و در قالب کمیته اطلاع رسانی انتخابات هر یک از شهرستان ها اقدام به ایجاد کانال کرده اند.


یازرلو گفت: این کانال ها با استفاده از اخبار انتخاباتی سایت ریاست جمهوری، وزارت کشور، پورتال استانداری گلستان و فرمانداری شهرستان‎ ها تغذیه تا با اخبار دقیق اطلاع‎ رسانی لازم را به مردم انجام دهند.


مدیرکل روابط عمومی استانداری گلستان با بیان این که کانال های اطلاع رسانی زیر نظر کمیته اطلاع ‎رسانی انتخابات فعالیت دارند تصریح کرد: با توجه به اهمیت اطلاع ‎رسانی شفاف و صحیح طی چند روز گذشته هر یک از این کانال ‎ها حدود 200 نفر را جذب کرده‎ اند که بر اساس برنامه ‎ریزی انجام شده این عدد در هر شهرستان تا پایان دی ماه به یک‎ ‎هزار نفر افزایش خواهد یافت.


وی خاطرنشان کرد: با در نظر گرفتن بهنگام بودن و سرعت بالا، این کانال ‎ها مرجع رسمی برای انتشار اخبار انتخابات تا روز انتخابات و در صورت ضرورت پس از آن خواهند بود.


دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری هفتم اسفند امسال برگزار خواهد شد./ایرنا

ارسال نظر

آخرین اخبار