نشست انتخاباتی سلیمان هاشمی در گنبدکاووس و روستای بی بی شیروان برگزار شد.

برگزاری نشست انتخاباتی سلیمان هاشمی در گنبد

 به گزارش گلستان24، نشست انتخاباتی سلیمان هاشمی روز پنج شنبه دوازدهم آذر در منزل شخصی وی در گنبدکاووس برگزار شد.

این نشست با حضور فعالان چهار دهستان گنبد و اعضای ستاد سلیمان هاشمی برگزار گردید که شمار حاضران در این نشست تقریبا دویست و پنجاه نفر بودند.

سلیمان هاشمی در این نشست درباره ی جایگاه مجلس، معیارهای انتخاب نماینده از دید مردم و مشارکت در انتخابات دیدگاه های خود را بیان کرد.

هاشمی در این نشست به دو نکته اساسی اشاره کرد،وی تاکید کرد که به هر قیمتی به دنبال کرسی مجلس نیست و با تخریب دیگران مخالف است چرا که هر کسی شاخص های خود را دارد،باید با تکیه بر نکات مثبت و توانمندی خویش وارد عرصه شویم، آنچه در توان داریم به مردم نشان دهیم و دنبال برجسته سازی غیر واقعی نباشیم.

هاشمی با انتقاد از وعده های انتخاباتی نامعقول که خارج از وظایف نمایندگان است گفت: نباید به مردم وعده های نامعقول بدهیم،وعده هایی که خود می دانیم عملی نیست و از حدود اختیارات نمایندگان مجلس خارج است،وعده های نامعقول خط قرمز اخلاق انتخاباتی است.

سلیمان هاشمی شب گذشته سیزدهم آذرماه نیز در نشستی انتخاباتی که در روستای بی بی شیروان برگزار شد شرکت کرد و به بیان دیدگاه های خود پرداخت.

شایان ذکر است که سلیمان هاشمی در انتخابات گذشته مجلس شورای اسلامی موفق به کسب تقریبا سی و شش هزار رای از مردم گنبدکاووس شد.

خبرنگار:عبدالمناف آق ارکاکلی/ترکمن سسی

ارسال نظر

آخرین اخبار