من اصولگرای اصلاح طلب هستم

تاخیر یک ساعته ، مجری گری بسطامی ، اقدام زشت یک پزشک و انتقاد شدید آیت الله نورمفیدی ، انتقاد از بی حجابی و گشت ارشاد و ... از جمله حاشیه های این نشست بود.

حاشیه های دیدار آیت الله نورمفیدی با دانشجویان گلستانی

 به گزارش گلستان24، آیت الله سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در گلستان و امام جمعه گرگان صبح امروز دوشنبه 16 آذر با تعدادی از دانشجویان گلستانی در دفتر کاری خود دیدار کرد.

 نورمفیدی 16 آذر

** این دیدار بر خلاف سال گذشته که در نمازخانه دانشگاه گلستان واقع در خیابان شهید بهشتی برگزار شده بود ، امسال در دفتر امام جمعه گرگان برگزار شد ، گفتنی است سال گذشته تعدادی از دانشجویان در نمازخانه دانشگاه گلستان حین سخنرانی آیت الله نورمفیدی از جلسه خارج شده بودند.

** دیدار امروز آیت الله نورمفیدی با دانشجویان نیز قرار بود ساعت9:30 صبح برگزار شود که با یک ساعت تاخیر 10:30 دقیقه با حضور برخی دانشجویان دانشگاههای استان (مائده – فرهنگیان – علمی کاربردی – پیام نور – علوم پزشکی – جامع گلستان – منابع طبیعی ) برگزار شد.

** این مراسم با توجه به اینکه دیر آغاز شد بعد از ورود آیت الله نورمفیدی ، سیاوش بسطامی میکروفون را در دست گرفت و جلسه بدون قرائت قران و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز شد.

** در این نشست تعدادی از دانشجویان به نمایندگی از سایرین صحبت کردند : رضا سلطانی دانشجوی ترم 7 رشته برق اصالتا اهل خوزستان دانشجوی دانشگاه گلستان –  مسعود خسروی ترم 5 حقوق دانشگاه آزاد آزادشهر – خانم طاهری فرد ترم 4 ادبیات دانشگاه فرهنگیان – حسین صادقلو ترم 2 پرستاری دانشگاه علوم پزشکی که دبیر هیئت موسس انجمن اسلامی دانشگاه علوم پزشکی هم هست .

** البته دو نفر هم بطور شفاهی و بدون نوبت مسائل خود را مطرح کردند که فائزه کریمی از دانشگاه آزاد گرگان و حامد بارچیان دانشجوی رشته عکاسی که البته گویا بارچیان دانشجوی دانشگاهی خارج از استان می باشد.

** دیدگاههایی نظیر بحث حجاب ، آزادی بیان و نقدپذیری، گشت ارشاد و ... از جمله این مواردی بود که گفته شد.

noormofidi

** آیت الله نورمفیدی در بخشی از سخنان خود با اشاره به دغدغه های مردم که باعث می شود شبها خوابم نبرد ، تصریح کرد: همین دیشب یک صحنه ای دیدم که مادر یک بچه ای وقتی پول هزینه دکتر را نداشت ، آن دکتر بخیه ها را مجددا باز کرد ، این جور دکتر ها چه فرقی با گرگ درنده دارند .

** همچنین ایشان عنوان کرد: 15 سال است که به دنبال گردشگری آشوراده هستم اما موفق نشدم . برجام راه حل مشکلات کشور است اما دلیل مخالفت برخی ها با برجام مشخص شد.

** مجری جلسه سیاوش بسطامی رابط جوان استاندار گلستان و از چهره های فعال سیاسی مدعی اصلاح طلبی در استان بود که بیشتر از بقیه دانشجویان صحبت کرد . بسطامی متنی را از طرف دانشجویان خواند که هیچ بویی از خواسته های عمیق دانشجویی و استکبارستیزی و ... در آن نبود .

** امام جمعه گرگان در فرازهایی از سخنان خود گفت : احزاب ریشه قرانی دارند و اگر احزاب نباشند انقلاب ضرر می کند  . وی در ادامه  تصریح کرد: " به قول بعضی‌ها من اصولگرای اصلاح طلب هستم ، این یعنی نه اصولگرای بی منطق و بی ملاک و نه اصلاح طلب بی اساس " . این جمله با خنده حضار روبرو شد .

** مدت این نشست خیلی کوتاه بود و دانشجویان انتظار داشتند بعد از یکسال که روز دانشجو می باشد و با نماینده ولی فقیه در استان دیدار دارند ، وقت بیشتری می داشتند تا مسائل اساسی جامعه را بیان می کردند.

** اما با توجه به اینکه آیت الله نورمفیدی قبل از این نشست در همایش وقف و رسانه نیز در تالار اشراق صدا و سیمای گلستان حضور داشت ، ساعت 10:30 به نشست با دانشجویان رسید و تا قبل از اذان نیز جلسه جمع شد. همچنین آیت الله نورمفیدی عنوان کرد که یک دیدار هم با دبیرستانی ها به رسم دوشنبه ها دارد و باید آنجا برود.

انتهای پیام /گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار