با حکم مدیرکل بنیاد مسکن استان گلستان؛

قربانعلی میر به عنوان مدیر عامل انجمن خیرین مسکن ساز استان گلستان معرفی شد.

"قربانعلی میر" مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز گلستان شد

 به گزارش گلستان 24، به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان گلستان، جلسه تودیع و معارفه مدیرعامل انجمن خیرین مسکن ساز استان با حضور زمانی نژاد، مدیرکل بنیاد مسکن استان، کریمی، رئیس هیات مدیره انجمن، هدایتی، مدیرعامل اسبق، میر، مدیرعامل جدید انجمن، حاجی حسینی، مشاور مدیرکل و رئیس اداره حراست، یوسفی، معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان و جمعی از اعضای هیات امنا و هیات مدیره انجمن خیرین مسکن ساز استان در محل دفتر بنیاد مسکن استان برگزار گردید.

در ابتدای این جلسه هدایتی، رئیس هیات مدیره انجمن گزارشی از فعالیتهای صورت گرفته و در دست اقدام انجمن را تشریح کرد.

زمانی نژاد، مدیرکل بنیاد مسکن استان نیز ضمن تشکر از تلاش های بی شائبه هدایتی، مدیرعامل سابق انجمن در طول تصدیشان بویژه اوایل کار که سختی ها و مشکلات زیادی وجود داشت، تقدیر و تشکر کرد.

وی همچنین با ابراز اینکه بنیاد مسکن از ابتدا در کنار انجمن بوده و خواهد بود افزود: اعضای هیات مدیره و مدیرعامل جدید باید با تلاش و کوشش بیشتر انجمن را به اهداف مشخص شده، که همان کمک به نیازمندان است، برسانند.

زمانی نژاد با بیان اینکه کار خیر تاریخ مصرف ندارد و شیوه مسلمانی بسنده نکردن به کارهای امروز و گذشته است، میر را فردی کاربلد و کاردان توصیف کرد و گفت: آقای میر در واحد روابط عمومی و هم در واحد حساب ۱۰۰ و هم در طول مدیریتشان در بنیاد مسکن شهرستان بندرترکمن فردی موفق بوده اند و امیدوارم در عرصه جدید نیز همچون گذشته موفق باشند.

هدایتی، مدیرعامل اسبق انجمن خیرین مسکن ساز استان نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از مدیرکل بنیاد مسکن استان به جهت همراهی و همکاری هایشان در طول دوره تصدیشان، از زحمات و تلاش های حجت الاسلام والمسلمین قریشی، قائم مقام نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن استان، سلگی، رئیس انجمن خیرین مسکن ساز کشور و مدیر حساب ۱۰۰ حضرت امام خمینی (ره)، یوسفی، معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان، حسینی، رئیس اداره حراست بنیاد و سید محسن قریشی، مدیر حساب ۱۰۰ بنیاد مسکن استان که برادرانه با انجمن همکاری کردند تقدیر و تشکر و قصورات احتمالی عذرخواهی کرد.

میر، مدیرعامل جدید انجمن خیرین مسکن ساز استان نیز در ادامه جلسه با تقدیر و تشکر از اعتماد مدیرکل بنیاد مسکن استان و اعضای هیات مدیره انجمن خیرین مسکن ساز استان، از اینکه افتخار خدمت به محرومین نصیبش شده ابراز خوشحالی کرد.

میر با عبادت دانستن خدمت به محرومان، به تشریح برنامه های پیش روی خود برای ارتقای جایگاه انجمن در سطح استان پرداخت و از مدیرعامل اسبق انجمن، مدیرکل بنیاد استان، اعضای هیات مدیره و بویژه خیرین استان در خواست کمک و یاری نمود.

در ادامه هر یک از مدعوین به بیان دیدگاهها و نظراتشان در خصوص اهداف و برنامه های انجمن و ارتقای آن در جهت خدمت به محرومان پرداختند.

در پایان جلسه با اهداء لوح تقدیر از زحمات هدایتی تقدیر و تشکر گردید و با اهداء حکم به میر، وی به عنوان مدیرعامل جدید انجمن خیرین مسکن ساز استان گلستان معرفی گردید.

گفتنی است قربانعلی میر فرزندی از دیار شهرستان کلاله روستای 17 شهریور می باشد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار