همزمان در روز دانشجو در دانشگاه گلستان :

در این هنگام مطهری گفت : میر حسین موسوی اصولگرا شناخته می شود و بیچاره را اینقدر هلش دادند که افتاد در دامن اصلاح طلبان ، روحانی هم طرفدار رفع حصر است .

علی مطهری در گرگان مدعی شد : میرحسین موسوی یک اصولگراست!!!

 به گزارش گلستان24، علی مطهری نماینده مردم تهران به مناسبت روز دانشجو در دانشگاه گلستان در جواب سوال دانشجویی  در خصوص این که رقبای انتخاباتی سال 88 چرا محاکمه نمی شوند گفت : این سوال را باید از مسئولان قضایی و اجرایی بپرسید ، ما نمایندگان ناظر هستیم .

مطهری افزود: اما اگر بخواهیم نگاه ریشه ای به حوادث سال 88 داشته باشیم این مسئله سه بعد دارد :اشتباهات برخی نهادهای حکومتی ، اشتباهات احمدی نژاد ، اشتباهات موسوی و کروبی که اعتراضات را طولانی کردند در حالیکه مرجع قانونی انتخابات را تایید کرد.

علی مطهری دانشگاه گلستان

مطهری در ادامه افزود: مجازات باید بر اساس حکم قضایی باشد و در ادامه به دیدار خود با مقام معظم رهبری اشاره کرد و گفت: من در ان دیدار به ایشان گفتم این افراد پیر و مریض هستند و 75 سال سن دارند و ممکن است در اثر مریضی بمیرند و آنوقت غده چرکینی برای نظام شوند .

وی افزود: اما مقام رهبری فرمودند: که مجازات اینها اگر محاکمه شوند سنگین است و این شما را راضی نخواهد کرد .

در این هنگام یکی از دانشجویان مودبانه و در حالیکه دست خود را بلند کرده بود از علی مطهری سوال کرد وقتی شورای امنیت ملی در آن زمان و حتی در زمان روحانی بر حصر آقایان تاکید دارد چرا شما عنوان می کنید که باید رفع حصر شوند ؟

مطهری گفت : شورای امنیت ملی در زمان آشوب و بحران می تواند رهبران جنبش های اجتماعی را برای مدتی کوتاه تا خوابیدن آشفتگی ها حصر کند اما برای دراز مدت نیاز به حکم قضایی داریم .

این دانشجو در ادامه اضافه کرد: جناب مطهری وقتی دولت فعلی که بر آمده از اصلاح طلبان است و آقایان موسوی و کروبی نیز اصلاح طلب هستند و دولت تاکید بر حصر دارد چرا شما تاکید بر رفع حصر دارید ؟

در این هنگام مطهری گفت : موسوی اصولگرا شناخته می شود و بیچاره را اینقدر هلش دادند که افتاد در دامن اصلاح طلبان ، روحانی هم طرفدار رفع حصر است .

نماینده مردم تهران در ادامه در پاسخ به سوالی در مورد نفوذ گفت: این مسئله را مقام رهبری در بحث برجام مطرح کرد که مراقبت کنند و حرف درستی هم هست منتهی این مسئله جدیدی نیست و از ابتدای انقلاب بوده و همیشه غربی ها دنبال نفوذ هستند .

مطهری با اشاره به مشکلات فرهنگی گفت: نفوذ در این بخش مخصوصا سبک زندگی اسلامی وجود دارد اما نباید از این پروژه سوء استفاده شود ، صدا وسیما هماهنگ کار کند ، در مجلس هم نامه جمع شود و بعد از آن چند خبرنگار را بازداشت کننند، این زمینه سازی و اقدام عملی بعدی ، علت چیست ، توضیح هم نمی دهند .

وی افزود: قبل از انتخابات سال 92 هم تعدادی از خبرنگاران را بازداشت کردند که من آن موقع در هیات نطارت بر مطبوعات بودم و سوال کردم از آن نهادها که اینها را برای چی گرفتید ، توضیح دادند ولی قانع نشدیم ، مگر یک خبرنگار 22 ساله چه اطلاعاتی از کشور دارد که بخواهد آن را به بیگانگان بدهد .

انتهای پیام /گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار