تحرکات کاندیداهای فعال در حوزه انتخابیه غرب گلستان که از گذشته ها در دو بخش فارس نشین و ترکمن نشین در شهرهای کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان پیگیری می شد این روزها نیز با سیاق رایج سنتی در حال عبور از رایزنی های پنهانی و ورود به روزهای ثبت نام

تازه های انتخاباتی در غرب گلستان

 به گزارش گلستان24، تحرکات کاندیداهای فعال در حوزه انتخابیه غرب گلستان که از گذشته ها در دو بخش فارس نشین و ترکمن نشین در شهرهای کردکوی، بندرگز، بندرترکمن و گمیشان پیگیری می شد این روزها نیز با سیاق رایج سنتی در حال عبور از رایزنی های پنهانی و ورود به روزهای ثبت نام است.

انتخابات در غرب گلستان

قورلی زاده، شکیبایی، کرداری، یحیی چوگان، محمد قلی ایری، اسکندریان، حسین جعفری چوگان، جلال ایری و کر از جمله کاندیداهایی هستند که از بندرترکمن و گمیشان به عنوان گزینه های احتمالی وارد عرصه انتخابات شده و غالب فعالیت آنان در مناطق ترکمن نشین صورت می گیرد.

از سوی دیگر عبدالرضا ساور، محمد جواد نظری مهر، ابوالحسن ریاحی، محمد باقر علیمی، رحمت الله جلالی، حجازی، حبیب الله مازندرانی و احمد صالحی نیز از جمله کاندیداهای احتمالی هستند که از شهرستان های بندرگز و کردکوی سودای رقابت در انتخابات را در سر می پرورانند که غالب فعالیت آنان در مناطق فارس نشین جلوه نموده است .

نکته قابل توجه اینکه بر اساس ارزیابی میدانی و رصد فعالیتها در میان انبوه کاندیداهای احتمالی حاضر در غرب گلستان، تنها عبدالرضا ساور و سعید اسکندریان در همه شهرهای حوزه انتخابیه مشغول فعالیت هستند و بقیه کاندیداها به دلیل ناشناخته بودن، تنها در شهرهای محل سکونت خود و به صورت قومی در حال رایزنی با مردم هستند.

هر چند تا 28 آذر ماه جاری و زمان ثبت نام کاندیداها زمان کمی باقی مانده است اما احتمال ورود گزینه های جدید در این حوزه دور از انتظار نخواهد بود.

انتهای پیام/رادکانا

ارسال نظر

  • ناشناس
    0

    فساد اخلاقی برخی ا ز کاندیدهای از زیر ذره بین خبرنگارها بدور مانده است !!!!!!!!

آخرین اخبار