عضو کمیسیون امنیت ملی

اسماعیل کوثری گفت: خاتمی جز سران فتنه بوده و هست. و اینجا از مسئولین روزنامه اطلاعات باید پرسید که چرا منکر فتنه و فتنه گران می شوند؟

رفتار دوگانه دعایی از تبعیت از رهبری

به گزارش گلستان24،در واکنش به اقدام اخیر حجت الاسلام سید محمود دعایی مدیر مسئول روزنامه اطلاعات گفت: مطرح کردن فتنه گران در روزنامه اطلاعات جای گله مندی از مسئولین مربوطه در آن مجموعه را دارد.

اسماعیل کوثری

 

عضو کمیسیون ویژه بررسی برجام در پاسخ به این سئوال که (آیا اقدام آقای دعایی به دنبال تطهیر و فراهم کردن زمینه ورود فتنه گران به عرصه سیاسی و قدرت است؟ ) تاکید کرد: این اقدام به دنبال تطهیر فتنه گران انجام شد. در صورتی که فتنه گران با اقداماتی که در سال 88 انجام داده اند؛ و موجب بوجود آمدن مشکلاتی  بسیار سختی برای نظام شد. و به همین جهت با این غسل دادن ها، به هیچ وجه تطهیر نخواهند شد. البته با توجه هشدارهای متعدد رهبری پرامون فتنه، مسئولین روزنامه اطلاعات بار رفتاری دوگانه، خود را تابع رهبری می داند. ولی در عمل خلاف آن، عمل می کنند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در ادامه تاکید کرد: خاتمی جز سران فتنه بوده و هست. و اینجا از مسئولین روزنامه اطلاعات باید پرسید که چرا منکر فتنه و فتنه گران میشوند؟ در صورتی که این موضوع خلاف خواست مسئولین نظام و مردم است. البته مسئولان روزنامه اطلاعات با توجه به استفاده از بیت المال باید پاسخگوی مضاعفی به مردم باشند.

اسماعیل کوثری در پاسخ به این سئوال که (طبق اظهارات علنی و صریح آقای دعایی چرا وی آقای خاتمی را مصداق فتنه نمی داند؟ و چرا آقای دعایی بعد از قانون شکنی و احضار به دادسرای ویژه روحانیت و ارائه تعهد نامه، همچنان بر موضع خود پافشاری می کند؟ ) تاکید کرد: با توجه به هشدارهای رهبری ، بر مسئولین واجب تر از همه است که بصریت داشته باشند. البته بصیرت در برخی از مسئولان نیست.

/افکار نیوز

ارسال نظر

آخرین اخبار