مشاور فرماندهی کل قوا با تاکید بر اینکه گلستان در لشکر 25 کربلا عملکرد خوبی داشت گفت: شهید عباس مهری از استعدادهای سپاه بود که عمر خود را وقف اسلام کرد.

گلستان در لشکر25 کربلا خوش درخشید

سردار سرلشکر سید رحیم صفوی مشاور فرماندهی کل قوا و فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مورد شهید دکترعباس مهری گفت: ایشان در سال 60 وارد سپاه شد و فردی تلاشگر بود که عمر خود را وقف اسلام کرد.

به گزارش گلستان 24، سرلشکر رحیم صفوی اظهار کرد: دکتر شهید عباس مهری هوش و ذکاوت بالایی داشت و در طرح ریزی عملیاتهای مهم دفاع مقدس که لشکر 25 کربلا در آن دخیل بود نقش زیادی داشت.

وی عنوان کرد: شهید عباس مهری در سخت ترین عملیاتهای لشکر 25 کربلا که متشکل از مازندران ، گلستان و گیلان در ابتدا بود حضور داشت و فعالانه نقش خود را در طرح ریزی ها ایفا کرد.

مشاور فرماندهی کل قوا اذعان کرد: شهید عباس مهری در تالیف کتابهای مختلف چون دفاع از کوی و برزن و جنگ شهری صاحب قلم بود و در این زمینه هم قدرت بیان و استدلال و صاحب تالیف بود.

سردار رحیم دوران دفاع مقدس با اشاره به اینکه برخی اوقات به اتفاق ایشان که استاد راهنما و من استاد مشاور بودم با دانشجویان در مورد پایان نامه ها کار می کردیم .

فرمانده سابق سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پایان بیان داشت : شهید مهری فردی خوشفکر و دارای استعداد و نبوغ ذاتی ، فن بیان و دقت بسیار بود و با همه بسیجی ها از 15 تا 16 ساله و پیرمرد 60 ساله براحتی ارتباط برقرار می کرد.

30778331-2198932

ارسال نظر

آخرین اخبار