دبیر انجمن نویسندگان گلستان"هوران" گفت : همزمان با پخش فیلم شیار 143 برای مادران شهید گلستانی در سینما رسالت ، این انجمن مسابقه ای برگزار و به رسم یادبود هدایایی به برندگان اهدا می کند.

برگزاری مسابقه بین مادران شهید گلستانی همزمان با پخش فیلم شیار 143 در گرگان

غلامعلی نسایی دبیر انجمن نویسندگان گلستان "هوران" امشب دوشنبه 17 آذرماه در گفتگو با خبرنگار گلستان ما اعلام کرد: به همت معاونت پژوهشی بنیادشهید و امور ایثارگران گلستان فیلم شیار 143 درسینما رسالت گرگان برای مادران شهید گلستانی اکران می شود .

به گزارش گلستان 24، نسایی با اشاره به اینکه فرش قرمز زیر پای مادران شهید نشانه تجلیل از مجاهدت خاموش سالهای تنهایی و انتظار مادران شهید است اذعان کرد: از کارگردان این فیلم یعنی خانم نرگس آبیار نیز در یان نشست تجلیل خواهد شد.

وی افزود: این مراسم روز دوشنبه هفته آینده یعنی 24 آذرماه ساعت 19:30 دقیقه در سینما رسالت برگزار می شود و لذا انجمن نویسندگان گلستان "هوران" در نظر دارد همزمان مسابقه ای بین مادران شهید ترتیب دهد و از بین آنها به تعدادی طبق قرعه هدایایی اهدا کند .

این رزمنده و جانباز دوران دفاع مقدس اظهار کرد : مسابقه به نحوی است که شرکت کنندگان پس از پایان فیلم در کمتر از 5 دقیقه می توانند به سوالاتی که بر آمده از فیلم شیار 143 می باشد پاسخ داده و تحویل انجمن نویسندگان دهند، در ادامه پس از پایان فیلم و جمع آوری پاسخنامه هفته آینده عصر روز پنج شنبه قرعه کشی در انجمن نویسندگان گلستان با حضور شرکت کنندگان برگزار و جوایز ارزنده ائی از سوی معاونت پژوهش بنیاد شهید جناب آقای مهندس طالع زاری به همراح لوح سپاس از سوی انجمن نویسندگان گلستان اعطا خواهد شد.

غلامعلی نسایی دبیر انجمن نویسندگان در ادامه عنوان کرد: فیلم شیار 143 یکی از بی نظیرترین قصه هایی است که از انتظار و صبوری مادران دوران دفاع مقدس روایت می کند تا الگوئی برای نسل حاضر و نسل های بعد باشد.

انجمن نویسندگان گلستان ضمن مشاوره نویسندگی در حاشیه این برنامه و توزیع فرم عضویت در انجمن نویسندگان به فروش کتاب "من زنده ام" قصه هزار و یک شب اسارت دختری 17 ساله که به نوعی مرتبط است با قصه شیار 143 در سینما رسالت خواهد پرداخت.

ارسال نظر

آخرین اخبار