شانتاژ خبری برای سیدحسن خمینی؛

روزنامه های اقتصادی کشور در برخی از مواقع رنگ عوض می کنند و اخبار و گزارش های آنها به طور کامل برای تبلیغ یک جریان خاص به کار گرفته می شود.

تیترهای معنادار روزنامه‌های اقتصادی برای سیدحسن

  به گزارش گلستان24،  ثبت نام مجلس خبرگان رهبری از دو روز پیش آغاز شده و چهره های مختلفی برای ورود به کارزار رقابت های انتخاباتی نام نویسی کرده اند. اما در این میان حضور سیدحسن خمینی، برای ثبت نام با استقبال عکاسان و خبرنگاران حاضر در ستاد انتخاباتی وزارت کشور روبه رو شد و او نیز پس از ماه ها سبک و سنگین کردن شرایط، برگه انتخابات خبرگان را پر کرد. 

بیشتر روزنامه های شنبه تیترهای خود را به انتخابات و گرم شدن تنور آن در روزهای ثبت نام اختصاص داده اند و روزنامه های اصلاح طلب نیز همچون همیشه سعی کرده اند برخی از نامزدهای انتخاباتی خبرگان را به صورت انحصاری در تیتر نخست خود قرار دهند. سیدحسن خمینی چندین ماه است که در صفحه نخست بیشتر روزنامه های اصلاح طلب جا خوش کرده و اصلاح طلبان او را به عنوان نامزد انحصاری و سیاسی خود معرفی می کنند. 

در این میان اما نکته جالب تیتر روزنامه های اقتصادی و اختصاص یافتن آن به سیدحسن خمینی است. روزنامه هایی که کارویژه اصلی آنها تهیه گزارش ها و اخبار اقتصادی است به ناگهان در روزهای خاصی، سیاسی و برای تبلیغ یک جریان خاص به کار گرفته می شود. هرچند ممکن است برخی از رویدادهای سیاسی چنان پرسرو صدا و تعیین کننده باشد که حتی روزنامه ها و رسانه های اقتصادی و هنری نیز متاثر از آن شوند ولی به نظر نمی رسد ثبت نام سیدحسن خمینی در انتخابات خبرگان دارای چنین ویژگی باشد و روزنامه های اقتصادی، به صورت اختصاصی به آن بپردازند. 

این موضوع چنین برداشتی را می رساند که اصلاح طلبان به صورت فله ای رسانه هایی را در موضوعات مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی تاسیس می کنند و در زمانی که اتاق فکر آنها خط مشی خود را در مورد موضوع سیاسی اعلام می کند، تمامی آنها باید تبعیت کنند و بحث استقلال رسانه ای و شعار مستقل بودن در عرصه رسانه، با این رویکرد خود به خود رنگ می بازد. 

 

 
تیترهای معنادار روزنامه‌های اقتصادی برای سیدحسن
 
تیترهای معنادار روزنامه‌های اقتصادی برای سیدحسن
 
تیترهای معنادار روزنامه‌های اقتصادی برای سیدحسن
 
تیترهای معنادار روزنامه‌های اقتصادی برای سیدحسن

 

 
 

ارسال نظر

آخرین اخبار