ثبت‌نام از داوطلبین همزمان در وزارت کشور و فرمانداری‌ها تا پایان روز جمعه ۴ دی‌ماه ادامه خواهد داشت. اخبار لحظه به لحظه این رویداد مهم در کشور را می توانید در ادامه این خبر ملاحظه نمایید.

ثبت نام چهره های شاخص اصولگرا در انتخابات مجلس

 به گزارش گلستان24، مستقر در ستاد انتخابات وزارت کشور، ثبت‌نام از داوطلبین حضور در دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از صبح امروز رسما آغاز شد. ثبت‌نام از داوطلبین همزمان در وزارت کشور و فرمانداری‌ها تا پایان روز جمعه ۴ دی‌ماه ادامه خواهد داشت. اخبار لحظه به لحظه این رویداد مهم در کشور را می توانید در ادامه این خبر ملاحظه نمایید.

** امروز پنجشنبه سوم دی ماه، ششمین روز ثبت‌نام از داوطلبین مجلس شورای اسلامی

ساعت ۱۵:۵۵- عشرت شایق از تهران ثبت نام کرد.

ساعت ۱۵:۱۶- علی لاریجانی کاندیدای مجلس در قم شد / علی لاریجانی، رئیس مجلس شورای اسلامی ظهر امروز با مراجعه به فرمانداری قم مجدداً برای کاندیداتوری مجلس شورای اسلامی از قم ثبت‌نام کرد.

ساعت ۱۴:۴۰- فاطمه رهبر از تهران نام نویسی کرد. وی نماینده مردم تهران در مجالس هفتم و هشتم بوده است.


ساعت ۱۲:۱۵- حجت الاسلام مجتبی ذالنور، جانشین سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه پیش از ظهر امروز با حضور در فرمانداری قم، برای کاندیداتوری در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه قم ثبت نام کرد.

ساعت ۱۱:۴۳- حبیبی و بادامچیان هم کاندیدای انتخابات مجلس شدند / محمدنبی حبیبی و اسدالله بادامچیان از اعضای حزب موتلفه و اشرف بروجردی معاون وزیر کشور دولت اصلاحات با حضور در ستاد انتخابات کشور برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه تهران ثبت‌نام کردند.

 

ساعت ۱۱:۰۵- پرویز داوودی معاون اول در کابینه اول محمود احمدی نژاد نیز از تهران ثبت نام کرد.
 

ساعت ۱۰:۱۵- الیاس نادران از تهران در انتخابات مجلس دهم ثبت‌نام کرد.

ساعت ۰۹:۲۵- صادق خلیلیان وزیر جهاد کشاورزی دولت دهم و یحی آل‌اسحاق از اعضای هیات رئیسه اتاق بازرگانی برای ثبت‌نام انتخابات مجلس از تهران نام نویسی کردند.

ساعت ۰۹:۱۵- زنان اصولگرا هم آمدند/ مرضیه وحید دستجردی وزیر بهداشت دولت محمود احمدی نژاد، زهره طبیب‌زاده نوری، فاطمه آلیا و لاله افتخاری نمایندگان مردم تهران در مجلس هر سه از تهران داوطلب نمایندگی مجلس شدند.

ارسال نظر

آخرین اخبار