رئیس ستاد انتخابات استان گلستان:

رئیس ستاد انتخابات استان گلستان تعداد داوطلبان استان در دهمین مجلس شورای اسلامی را ۳۰۳ نفر اعلام کرد.

عضویت ۳۰۳ گلستانی در دهمین انتخابات مجلس دهم

 به گزارش گلستان24، علی اصغر طهماسبی، رییس ستاد انتخابات استان گلستان دقایقی قبل پس از اتمام قانونی ثبت نام از کاندید های مجلس دهم در گرگان در جمع خبرنگاران گفت: تعداد داوطلبان استان در انتخابات مجلس دهم، ۳۰۳ نفر اعلام کرد.

وی گفت: ثبت‎نام از داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی نیز از 28 آذر آغاز و تا چهارم دی ماه جاری انجام شد که شرایط سنی داوطلبان خانه ملت با توجه به بند 7 ماده 28 قانون انتخابات مبنی بر حداقل 30 سال تمام و حداکثر 75 سال تمام اعلام شده است.

عضویت ۳۰۳ گلستانی

طهماسبی با بیان این مطلب که، فعالیت هیئت‌های اجرایی انتخابات مجلس از 28 آذر آغاز می‌شود گفت: هیات‌های اجرایی پس از پایان مهلت ثبت‌نام ظرف یک دوره زمانی 10 روزه صلاحیت داوطلبان را بر اساس استعلامات مراجع چهارگانه مجلس در قانون انجام می‌دهند.

رییس ستاد انتخابات استان گلستان گفت: پس از بررسی صلاحیت داوطلبان در هیئت‌های اجرایی، بررسی صلاحیت داوطلبان در هیئت‌های نظارت و پس از آن در شورای نگهبان انجام خواهد شد که این روند تا پنجم اسفند ادامه خواهد یافت.

* یک‎هزار و 493 شعبه اخذ آرای مردم استان گلستان

وی در پایان افزود: یک‎هزار و 493 شعبه اخذ برای جمع‎آوری آرای مردم استان گلستان در انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی پیش‎بینی شده است.

لازم به ذکر است، استان گلستان هفت کرسی مجلس شورای اسلامی و دو کرسی در مجلس خبرگان رهبری را به خود اختصاص خواهد داد.

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار