ایستگاه پایانی ثبت نام مجلس در رامیان

در آخرین ساعات تعیین شده وزارت کشور برای ثبت نام نامزدهای انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی فرمانداری رامیان تاکنون تنها پذیرای ۲ داوطلب بود.

عدم رضایت یکی از داوطلبان گلستانی برای انتشار مشخصاتش

 به گزارش گلستان24، در آخرین روز نام نویسی از داوطلبان حضور برای انتخابات مجلس شورای اسلامی تا ظهر امروز ۲ نامزد برای ثبت نام در فرمانداری شهرستان رامیان حضور یافتند.

۱_ اولین داوطلب روز هفتم عبدالرضا بای متولد ۱۳۵۷ از رامیان بود.

ایشان با مدرک علمی کارشناسی ارشد دیپلماسی از دانشکده روابط بین الملل وزارت خارجه، دکترای روابط بین الملل و با گرایشی فراجناحی در کارنامه کاری خود سوابقی همچون عضویت در هیات علمی و مدیر گروه دانشگاه آزاد اسلامی آزادشهر، مدرس دوره های کارشناسی، ارشد و دکتری در دانشگاههای آزاد آزادشهر و شاهرود و گنبد را داراست.

عبدالرضا بای

۲_ رضا صابری نماینده فعلی حوزه انتخابیه آزادشهر و رامیان دومین نامزد حاضر در آخرین روز ثبت نام دهمین دوره مجلس شورای اسلامی بود.

وی که با جمعی از هوادارانش برای نام نویسی آمده بود متولد ۱۳۴۵دارای مدرک دکترای مردم شناسی و با گرایش اصولگراست.

از رزومه ایشان میتوان به نمایندگی مردم شهرستانهای رامیان و آزادشهر در نهمین مجلس شورای اسلامی ،عضویت در هیات علمی دانشگاه علامه طباطبایی ، عضو هیات علمی دانشگاه آزاد آزادشهر، عضو شورای اسلامی آزادشهر در دوره اول و دوم، سابقه کار در جهادسازندگی و اداره کل عشایری استان اشاره داشت.

رضا صابری

۳_ ابولفضل نودهی تنها نامزد جوان در روز آخر بود .

این داوطلب متولد ۱۳۶۱ با مدرک علمی کارشناسی ارشد حسابداری و گرایش مستقل سابقه خود را عضویت در هیئت علمی دانشگاه آزاد آزادشهر عنوان کرد.

وی در ادامه هدف از حضور خود را ایجاد شور در قشر جوان و ارائه راهکارهای مناسب برای برون رفت از مشکلات فعلی منطقه بیان داشت.

ابولفضل نودهی محمود حاج کلاته

۴_ محمود حاج کلاته متولد ۱۳۵۲ از بخش فندرسک نامزد چهارم نام گرفت.

ایشان که خود را با گرایش اطلاح طلبی معرفی کرد دانشجوی مقطع دکتری در رشته ادبیات شناسی ملل دانشگاه ملی مسکو از شعبه علوم اکادمیک تاجیکستان و در حال حاضر به تدریس در مقطع دبیرستان مشغول است.

۵_ (؟)

نکته قابل توجه در آخرین روز نام نویسی از داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی عدم رضایت پنجمین نامزد از انتشار نام و تصویرش بود که به همین دلیل و بر اساس قانون این رسانه نیز نتوانست مشخصات ایشان را برای مخاطبان حوزه انتخابیه آزادشهر و رامیان روی خروجی خود قرار دهد.

لازم بذکر است سید مهدی میری که پیش از این نام نویسی خود برای حضور در انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه آزادشهر و رامیان را در وزارت کشور انجام داده بود برای تکمیل فرآیند ثبت نام خود به فرمانداری رامیان مراجعه نمود.

سید مهدی میری

انتهای پیام/هیرکان خبر

ارسال نظر

آخرین اخبار