فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد جزئیات قتل کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در شهرستان خرم‌آباد را تشریح کرد.

جزئیات قتل کاندیدای انتخابات مجلس در خرم‌آباد +تصاویر

حوالی ظهر دیروز خبر قتل هوشیار ملکی طولابی در خرم آباد، شوک بزرگی به مردم و سیاسیون شهرستان و استان لرستان وارد کرد.

  به گزارش گلستان24، به محض منتشر شدن این خبر شایعات زیادی در مورد قتل کاندیدای دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در فضای مجازی پیچید که خیلی از این موارد دروغ بود و برای مشخص شدن واقعیات با فرمانده انتظامی شهرستان تماس گرفتیم.

سرهنگ حسین نجفی در گفت‌وگو با لرستان خبر، در مورد قتل کاندیدای احتمالی مجلس در خرم آباد اظهار داشت: گزارش یک قتل ساعت 8 صبح امروز به نیروی انتظامی شهرستان خرم‌آباد اطلاع داده شد که بلافاصله در محل اتفاق حضور پیدا کردیم.

وی بابیان اینکه شخصی به نام هوشیار ملکی طولابی در منزل یک شخص مورد ضربه چاقو قرارگرفته افزود: در حال حاضر از علت حضور مقتول در خانه قاتل اطلاعی در دست نیست.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد با اشاره به حضور یک زن و شوهر در آن منزل، عنوان کرد: درگیری سبب می‌شود تا آن مرد به هوشیار ملکی طولابی با چاقو ضربه بزند و چون ضرباتی به نقاط حساس بدن مقتول واردشده بود پس از چند قدم که به داخل کوچه رسیده بود فوت می‌کند.

وی بابیان اینکه پس از اتفاق افتادن این قتل آن زن و شهر بلافاصله از محل متواری شدند، بیان کرد: این زن و شوهر با شخص قاتل نسبت فامیلی نیز دارند بنابراین چون هنوز قاتل دستگیر نشده است جزئیات آن مشخص نشده است.

 

  به گزارش گلستان24، هوشیار ملکی‌طولابی دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مهندسی برق و الکترونیک و کارشناسی ارشد علوم سیاسی بود.

وی که ساکن تهران و از فرهنگیان آموزش و پرورش و مدرس دانشگاه نیز بود، در مقطع دکترا نیز تحصیل می‌کرد و قصد داشت چند روز دیگر جهت حضور در انتخابات مجلس دهم در حوزه انتخابیه زادگاهش خرم آباد، نام‌نویسی کند.

 

malekitoolabi

IMG_20151217_155452

 

انتهای پیام/

ارسال نظر

آخرین اخبار