رییس ستاد نهم دی استان گلستان:

حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمدی ضمن اشاره به روایتی از امیر مومنان علی بن ابیطالب گفت : حضرت علی (ع) در نهج البلاغه شریف انسان را از دو صفت برحذر فرموده اند یکی آرزوی دراز و دوم اتباع هوای نفس ، این دو صفت زشت از انسان فرعون می سازد.

آتش فتنه 88 محصول روح فرعونی موسوی و کروبی بود/ امام انقلاب جریان توحیدی انقلاب را هدایت و جریان فرعونی فتنه را رسوا ساخت

 به گزارش گلستان24، حجت الاسلام والمسلمین دکتر احمدی ضمن اشاره به روایتی از امیر مومنان علی بن ابیطالب گفت : حضرت علی (ع) در نهج البلاغه شریف انسان را از دو صفت برحذر فرموده اند یکی آرزوی دراز و دوم اتباع هوای نفس ، این دو صفت زشت از انسان فرعون می سازد. 

وی خاطر نشان کرد در تاریخ تمدن بشری مصادیق فراوانی از انسانهای فرعون صفت سراغ داریم ، در تاریخ اسلام نیز فراوان دیده می شود که افرادی با آرزوهای دراز و تبعیت از هوای نفس ساقط شده اند.

حجت الاسلام احمدی تصر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان ادامه داد : فرعون نماد باطل ، تصویری از فتنه است و فتنه گر تابع نفس بوده و با شعار"انا ربکم الاعلی" از امر حق سرباز میزندو هرکسی که از حق سرباز بزند روح خبیث فرعونی دارد.

رییس ستاد نهم دی استان گلستان با بیان این موضوع که کسانی که فتنه سال 88 را رهبری کردند افراد کم سابقه ای نبودند اما به تعبیر امام علی(ع) آرزوهای دراز و تحت امر هوای نفس بودند گفت : اینان عمر خود با این دو دشمن درونی زندگی کردند و قدرت نابود کردن آنرا نداشتند. و همین دو دشمن آنان را به فرعون پیوند زد و روحشان فرعونی شد و همان کاری را کردند که فرعون کرد و آن عبارت بود از فتنه.

وی افزود: فتنه ای که فرعون ایجاد کرد جابجایی حق و باطل بود او که خود باطل بود جامعه را به باطل برد اما حضرت موسی(ع) به لطف و عنایت الهی اعجاز کرد و جامعه را به بطلان فرعون اشعار داد و طغیان او را آشکار ساخت و به نور حق آشنا نمود و افراد سلیم الفطره را از ظلمت به نور هدایت نمود .و فتنه فرعون را خنثی و از او نماد تاریخی فتنه و باطل ساخت.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان گلستان ادامه داد : سران فتنه 88 علیه حق طغیان کردند ، آنان آرزو داشتند که رییس جمهور شوند و نفس و شیطان هم آنان را به این سراشیبی هول داد چون به آرزوی شیطانی خود نرسیدند طغیان کردند و جامعه را برای چند روزی ملتهب و دشمنان انقلاب اسلامی (که حفظ آن از اوجب واجبات است) را امیدوار کردند و با دشمنان قسم خورده،منافقین کوردل،سلطنت طلب های فاسد و حتی با همجنس بازان خبیث و کثیف همراه شدند و با ترغیب آنان در پیامهایی که افراد مفسد و مهدورالدم آن پیامها را تنظیم و به امضای سران فتنه می رساندند تمام قد به همه مقدسات اهانت کردند.

وی ادامه داد: بی تردید می توان مدعی شد که آتش فتنه 88 محصول روح فرعونی موسوی و کروبی بود که موسای انقلاب یعنی حضرت امام خامنه حفظه الله با التجای معنوی به ساحت اقدس امام زمان(عج) و همراهی امت شهید پرور آتش فتنه را خاموش کردند و امام انقلاب جریان توحیدی انقلاب را هدایت و جریان فرعونی فتنه را رسوا ساختند و امید دشمنان را نا امید ساخت.

حجت الاسلام احمدی تصریح کرد: بنابراین باید با بصیرت تمام به رصد فعل و انفعالات بپردازیم و رفتار فرعون های زمان را بشناسیم که با آرزوهایی که در دل دارند و وساوس شیطانی آنان را هدایت می کنند مسیر انقلاب را تهدید نکند و همواره گوش به فرمان موسای انقلاب یعنی امام خامنه ای باشیم تا مبادا به این مملکت و انقلاب آسیب برسد چنانکه حضرت امام (ره)فرمودند پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به این مملکت آسیب نرسد.

رئیس ستاد نهم دی استان گلستان در پایان به بیان جملاتی از مقام معظم رهبری پرداخت که در ادامه آمده است: فتنه‌ی سال گذشته جلوه‌ای از توطئه‌ی دشمنان بود؛ فتنه بود. فتنه یعنی کسانی شعارهای حق را با محتوای صددرصد باطل مطرح کنند، بیاورند برای فریب دادن مردم. اما ناکام شدند. هدف از ایجاد فتنه، گمراه کردن مردم است. شما ملاحظه کنید؛ مردم ما در مقابله‌ی با فتنه، خودشان به پا خاستند. نهم دی در سرتاسر کشور مشت محکمی به دهان فتنه‌گران زد. این کار را خود مردم کردند. این حرکت - همان طوری که گویندگان و بزرگان و همه بارها گفته‌اند - یک حرکت خودجوش بود؛ این خیلی معنا دارد؛ این نشانه‌ی این است که این مردم بیدارند، هشیارند. دشمنان ما باید این پیام را بگیرند.

انتهای پیام/گلستان ما

ارسال نظر

آخرین اخبار