در همایش «نفوذ زمینه‎ساز فتنه» در گرگان:

مشاور عالی نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت : تا فرانسه آمد روابطش را با ایران خوب کند انفجارهای پاریس توسط آمریکا و به اسم داعش صورت گرفت و آمریکا با این کار به فرانسه گفت خفه شو بشین سر جات !

ناگفته‎های مصلحی از 2 سال پایانی دولت احمدی‎نژاد/ فتنه جدیدی در حال طراحی است

 به گزارش گلستان24، حجت‎الاسلام حیدر مصلحی در همایش «نفوذ زمینه‎ساز فتنه» که در سالن همایش حوزه علمیه امام صادق(ع) شهرستان گرگان برگزار شد، اظهار کرد: انقلاب اسلامی در حال جنگ با استکبار جهانی است، وقتی تحریم‎ها بر ما تحمیل می‎شود برای مقابله با تحریم باید دشمن را دور بزنیم.

مصلحی در گرگان

وی با بیان اینکه در دور زدن دشمن اتفاقات سوءاستفاده‎ای نیز رخ می‎دهد، تصریح کرد: ما اعتقادمان این است که دولت‎های نهم و دهم بهترین اقدامات و حرکت‎های مؤثر در کشور انجام داد، اما دو سال آخر جفا کرد، اما نه دولت، بلکه یک نفر مرتکب جفا شد، چراکه دولت از افراد حزب‎اللهی تشکیل شده بود و بسیاری از کارها انجام گرفت.

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی افزود: جفا در دو سال پایانی دولت احمدی‎نژاد تا حدی رسید که بنده به عنوان وزیر اطلاعات در مسائل اقتصادی پای کار آمدم و برخی از کارها را انجام می‎دادم.

مصلحی در خصوص نفوذی که مقام معظم رهبری از 14 خرداد نسبت به این مهم هشدارها و اعلام خطرهایی مطرح کردند، بیان کرد: امام راحل اصول مسلّمی برای انقلاب اسلامی طراحی کردند، اما دشمن برای تحریف این مسیر ابزاری طراحی کرده که تحت عنوان نفوذ از آن یاد می‎شود.

وی عنوان کرد: هشدار سنگینی که مقام معظم رهبری در 14 خرداد بیان کردند این بود که اگر ملت ایران راه را گم کند یا نسبت به راه امام غفلت ورزد و یا عمداً کنار بگذارد این ملت سیلی بزرگی خواهد خورد.

فتنه‎های مختلف از راه نفوذ اتفاق افتاده است

وزیر اطلاعات دولت دهم با اشاره به اینکه مخاطبان هشدار مقام معظم رهبری درباره گم کردن راه امام، نسل‎های دوم و سوم انقلاب هستند، تبیین کرد: چون این نسل، انقلاب را ندیده و سخنان امام راحل را نشنیده است، بنابراین دشمن برای اینکه سخن امام را تحریف کند برنامه‎ریزی کرده برای نسلی که کلام صریح را نمی‎پذیرد، اما با خاطره گمراه می‎شود.

مصلحی ادامه داد: نفوذ جایی معنا پیدا می‌کند که کسانی عمداً راه و سخن امام را کنار بگذارند.

وی با تأکید بر اینکه نفوذ مسیری قرار می‎دهد که تحریف به نتیجه برسد، توضیح داد: فتنه در طول 30 و اندی از عمر انقلاب اسلامی در دوره‎های مختلف وضعیت متفاوتی داشته است، اما نقطه مهم و عقلی این است که در انقلاب اسلامی، سیستم اطلاعاتی استکبار در کشور ما به هم ریخت و استکبار درصدد بازسازی خودش تلاش‎های بسیاری انجام داد و همه ظرفیت‎های خود را به کار گرفت.

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه فتنه‎های مختلف از راه نفوذ اتفاق افتاده است، اظهار کرد: فتنه بنی‎صدر، فتنه جغرافیایی در مناطق مختلف دقیقاً از طریق نفوذ ایجاد شده است؛ حتی بسیاری از نفوذها برملا نشده و در سیستم اطلاعاتی موجود است.

مصلحی، نفوذ دشمن را در دو نوع موردی و جریانی عنوان کرد و بیان داشت: در نفوذ موردی، سرویس‎های اطلاعاتی روی یک نفر کار می‎کند و یک‌سری مأموریت‎های مشخص دارد و مواردی که در این نفوذ مورد تأکید قرار می‎دهد ترور فیزیکی و شخصیتی است.

20 درصد علوم در آمریکا و اروپا پیشرفت علمی است/ 80 درصد تکرار علم است

وزیر اطلاعات دولت دهم با اشاره به اینکه تمدن اسلامی در جهان اسلام در حال شکل‎گیری است، متذکر شد: علمی که از دنیای اسلام به تاراج رفته بود درحال برگشت به دنیای اسلام است؛ آنچه در اروپا و آمریکا به اسم پیشرفت علمی به رخ ما می‎کشند تنها 20 درصد پیشرفت علمی است و 80 درصد آن تکرار علم است.

مصلحی با بیان اینکه بسیاری از کتب دانشمندان بزرگ دنیای اسلام در هند دپو شده است، افزود: امروز با مقوله انقلاب اسلامی دگرگونی در دنیای اسلام به وجود آمده است، نخبگان علمی دنیای اسلام یک اعتمادی به خودشان پیدا کردند که در این فضا ورود کنند و تمدنی در دنیا شکل می‎گیرد که نباید از غافله عقب ماند.

وی با تأکید بر اینکه نفوذ دشمن ایجاد التقاط در همه مذاهب است، یادآور شد: دشمن در همه مذاهب کار می‎کند تا بتواند ترور شخصیتی کند و جلوی انقلاب اسلامی را بگیرد، می‎خواهد التقاط فکری در مقابل ولایت و رهبری ایجاد کند.

فتنه جدید در بستر اجتماعی بروز می‎کند و از جنس فتنه 88 نیست

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه استکبار به دنبال اسلام‎هراسی است، گفت: دشمن به دلیل اینکه می‎بیند تمدن اسلامی در حال شکل‎گیری است، مسئله اسلام‎هراسی را در آمریکا به شدت پیگیری می‎کند و در شبکه‎های ماهواره‎ای به شدت به این موضوع می‎پردازد.

مصلحی در پایان با اشاره به اینکه نفوذ جریان راه را برای ایجاد فتنه هموار می‎کند، گفت: ظهور در بستر اجتماعی، فتنه جدیدی است که طراحی شده و چنین فتنه‎هایی از جنس فتنه 88 نیست که هوشیاری و بصیرت بیشتری می‎طلبد.

ارسال نظر

آخرین اخبار