بیانات مهم امام خامنه ای در دیدار ائمه جمعه سراسر کشور

مرض تردید افکنی در انتخابات+فیلم

به گزارش گلستان24، بیانات مهم رهبر معظم انقلاب حضرت امام خامنه ای در دیدار ائمه جمعه سراسر کشور ۱۳۹۴/۱۰/۱۴

 

رهبر انقلاب: آمریکایی‌ها به این انتخابات چشم طمع دوخته‌اند؛ آنها دنبال تحول در ایران‌اند/ ما هم دنبال تحولیم، تحول برای اسلامی شدن کامل و رسیدن به اهدافی که حضرت محمد (ص) ترسیم کردند/ آنها تحول ضد تحول ما می‌خواهند/ ملت ایران بایستی ضد خواست دشمن را انجام بدهد و در دهان دشمن بکوبد.

 

رهبر انقلاب: مسئله‌ی "نفوذ" که درباره‌ی برجام و پس از برجام مطرح کردیم خیلی مسئله‌ی عجیبی است/ اگر عنصر نفوذی به‌شکلی وارد مجلس و خبرگان و دیگر ارکان شود، مثل موریانه از داخل، پایه‌ها را می‌جود/ روشنگری بدون مصداق مشخص کردن و اتهام لازم است.

 

رهبر انقلاب درباره‌ی "حق‌الناس" در انتخابات-۶: مورد بعدی حق‌الناس مربوط به مردم است/ مردم ببینند که این مجموعه‌هایی که فهرست پیشنهاد می‌دهند کدام قابل اعتمادند و از طرف کجا و چه کسی پیشنهاد شده/ این‌جور نیست که همه از روی صفا و علاقه‌مندی به انقلاب فهرست بدهند.

 

رهبر انقلاب درباره‌ی "حق‌الناس" در انتخابات-۵: بُعد دیگر حق‌الناس رعایت حق در سیاهه‌ها و فهرست‌های پیشنهادی است/ کسانی که این لیست‌ها را می‌دهند ببینند که چه کسی شایسته است؛ رعایت حق را بکنند نه رعایت جناح‌بازی و رفیق‌بازی.

رهبر انقلاب درباره‌ی "حق‌الناس" در انتخابات-۳: حفظ امانت یکی دیگر از موارد حق‌الناس است/ آن کسانی که رأی‌ها را شمارش، ثبت، جمع‌آوری و گزارش می‌کنند و همه‌ی مسئولانی که در کار انتخابات هستند، اندک تخلف آنها، خیانت در امانت است.

 

رهبر انقلاب درباره‌ی "حق‌الناس" در انتخابات-۲: یکی از رعایت حقوق مردم این است که آدم صالح را رد نکنیم و ناصالح را راهش ندهیم/ اگر در انتخابات خبرگان یا مجلس آدمی باشد که صلاحیت قانونی ورود را نداشته باشد و ما اغماض و صرف‌نظر کنیم، این هم باطل کردن و خراب کردن حق مردم است.

رهبر انقلاب صبح امروز درباره‌‌ی مسأله‌ی "حق الناس" در انتخابات-۱: در زبان‌ها تکرار می‌شود که فلانی گفته که "حق‌الناس". باید به عمق حق‌الناس برسیم/ حق‌الناس فقط به این معنی نیست که در خواندن آرا تخلف نکنند.

 

رهبر انقلاب: انتخابات نعمتی بزرگ و از برکات نگاه روشن و عمیق امام بزرگوار است/ انتخابات را نباید خراب کرد/ بعضی‌ها خوششان می‌آید و عادت دارند که از نزدیکی انتخابات دائم بر کوس نامطمئن بودن انتخابات بدمند . این خیلی عادت و مرض بدی است/ انتخابات، انتخابات سالمی است/ از اول انقلاب تا به حال در انتخابات، تخلف سازمان‌یافته مطلقاً وجود نداشته و رفتار همه‌ی دولت‌ها رفتار مسئولانه بوده است.

 

رهبر انقلاب، در دیدار ائمه جمعه سراسر کشور: نماز جمعه، قرارگاه ایمان، تقوا، بصیرت و اخلاق در جنگ اعتقادی، فرهنگی و سیاسی است. این جنگ بر ما تحمیل شده/ فرمانده قرارگاه، شخص امام جمعه است و نماز جمعه، قلب فرهنگی هر شهر است.

 

رهبر انقلاب، در دیدار ائمه جمعه سراسر کشور: نماز جمعه قرارگاه ایمان، تقوا، بصیرت و اخلاق در جنگ اعتقادی، فرهنگی و سیاسی است. این جنگ بر ما تحمیل شده است/ فرمانده قرارگاه، شخص امام جمعه است و نماز جمعه، قلب فرهنگی هر شهر است.

ائمه‌ی جمعه‌ی سراسر کشور، پیش‌ازظهر روز دوشنبه ۱۳۹۴/۱۰/۱۴ با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.

دانلود فیلم

 

ارسال نظر

آخرین اخبار