جواد محمدخانی، در واکنش به شهادت شیخ نمر؛

دولت ایران باید در مقابل زورگویی های آل سعود و رفتار های نا پسند وی واکنش نشان داده و عقب نایستد. چرا که به گفته مقام معظم رهبری هر اندازه که عقب برویم به همان اندازه دشمن پیش می آید.

اتحاد رمز قدرت مسلمانان/ دولتمردان مقابل رفتار ناپسند آل سعود واکنش نشان دهند

جواد محمدخانی، فعال فرهنگی شهرستان علی آباد، در مصاحبه با گلستان24، با اعتقاد به این که به شهادت رساندن شیخ نمر واکنشی است که عربستان سعودی در مقابل جمهوری اسلامی و شیعیان به کار برده است، افزود: عربستان در موضوعات مختلف  شکست خورد. آن ها دنبال آن بودند تا برنامه برجام به جایی نرسد، اما نتوانستند. با اینکه خیلی سعی و تلاش کردند و حتی قیمت نفت را کاهش دادند، باز هم نتونستند موفق شوند و با این توافق که انجام شد ، کشور های حاشیه خلیج فارس و  عربستان ضربه خوردند.

وی ادامه داد: آن ها فکر می کردند با این تحریم هایی که بر علیه جمهوری اسلامی ایران انجام شده است، انقلاب ایران از بین می رود. اما این گونه نشد. همچنین آن ها در سوریه و عراق شکست خوردند و قریب به یک سال است که یمن را به صورت هوایی بمب باران می کنند و حضور پیاده نظامشان در یمن کاملا منتفی است. به نوعی در یمن هم شکست خوردند. این شکست های پی در پی باعث شد که با اعدام شیخ نمر، سعی در جبران شکست ها داشته باشند.

 

جواد محمدخانی نمر

 

محمد خانی با تاکید بر این که مسلمانان باید  هوشیار باشند، عنوان کرد:  اتحاد است که باعث قدرت مسلمانان می شود. دشمنان اسلام سعی دارند  ایران را وارد بازی سنی و شیعه کرده و این دو فرقه اسلامی را با یکدیگر درگیر کنند. در این میان دولت های غربی و اسرائیل هستند که سود می کنند. دولت ایران باید در مقابل زورگویی های آل سعود و رفتار های نا پسند وی واکنش نشان داده و عقب نایستد. چرا که به گفته مقام معظم رهبری هر اندازه که عقب برویم به همان اندازه دشمن پیش می آید.

ارسال نظر

آخرین اخبار