صالح قندهاری:

مسئولین ایرانی ما باید مانند مقام معظم رهبری با قاطعیت در مجامع بین المللی صحبت کنند و پیشتیبان شیعه باشند. نه آن که با شیوه های نرم و جانبدارانه رفتار کنند.

رئیس جمهور نیجریه باید برای خودش متاسف باشد/مسئولین کشور باید در مجامع بین المللی با قاطعیت از شیعه دفاع کنند

صالح قندهاری، فعال فرهنگی شهرستان بندر گز، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، با تاکید بر این که شیعه کشی که در سراسر جهان به راه افتاده است، همگی نیرنگ اسرائیل و آل سعود است، گفت: از رئیس جمهور نیجریه انتظار نمی رفت که این چنین بدون هیچ قاطعیتی رفتار کند و امنیت کشورش را زیر سوال ببرد. این رئیس جمهور هیچ ثباتی ندارد و دست نشانده آل سعود و اسرائیل است.

وی خاطر نشان کرد: دشمن نباید گمان کند موج شیعه کشی در جهان باعث می شود جمعیت شیعیان کم می شود و مردم دنیا از این مذهب گریزان می شوند. زیرا با ریخته شدن خون شهدا، شیعه پرورش بیشتری پیدا می کند. سه تن از فرزندان این عالم بزرگوار، شیخ زکزاکی به شهدات رسیدند اما ایشان خودش بر پیکر آنان نماز می خواند و آن ها را دفن می کند، این نشان دهنده این است که هیچ چیز نمی تواند شیعه را از هم بپاشاند.

 

رئیس جمهور نیجریه

 

فعال فرهنگی شهرستان بندرگز افزود: این که پادشاه عربستان با رئیس جمهور نیجریه تماس می گیرد و حمایت خود را از این حرکت وحشیانه اعلام می کند، نشان دهنده این است که ارتش نیجریه تحت فرمان آل سعود است. رئیس جمهور نیجریه باید برای خودش متاسف باشد که هیچ اختیاری در خصوص ارتش کشورش ندارد.

قندهاری با اشاره به این که همه مسلمانان در جای جای جهان باید در مقابل  چنین حرکت هایی استقامت کنند و علنأ آن را محکوم کنند، ادامه داد: مخصوصأ مسئولین ایرانی ما باید مانند مقام معظم رهبری با قاطعیت در مجامع بین المللی صحبت کنند و پیشتیبان شیعه باشند. نه آن که با شیوه های نرم و جانبدارانه رفتار کنند.

ارسال نظر

آخرین اخبار