طی جلسه ای که با حضور اعضای شورای مرکزی جبهه ایستادگی استان گلستان برگزار شد حمزه جلالی به عنوان رئیس جدید این جبهه در استان انتخاب شد.

حمزه جلالی به عنوان رئیس جدید جبهه ایستادگی استان گلستان انتخاب شد

 به گزارش گلستان24، جلسه شورای مرکزی جبهه ایستادگی استان گلستان برگزار شد .

دکتر حسین حقیقی از اعضای ارشد جبهه ایستادگی گلستان با تایید این خبر افزود: نظر به رای اکثریت اعضای این جبهه در استان گلستان حمزه جلالی به عنوان رئیس جدید این جبهه در گلستان فعالیت خواهد کرد.

حمزه جلالی

حقیقی افزود: جلالی از شخصیتهای علمی ، دانشگاهی و فعالین فرهنگی اجتماعی استان گلستان است که سوابق مفیدی در راستای صیانت و دفاع از انقلاب اسلامی دارد و قطعا می تواند در این مسیر کمک شایانی بکند.

وی گفت : بنده به دلیل محدودیت ها و مشغله کاری که داشتم فرصت رسیدگی به امورات برایم میسر نبود لذا این فرصت در اختیار سایر اعضا داده شد تا بتوانند با فعالیت بیشتر اهداف انقلاب اسلامی را در چارچوب این جبهه پیگیری کنند.

عضو ارشد جبهه ایستادگی گلستان خاطرنشان کرد: جبهه ایستادگی از 6 تشکل شامل فعالین سیاسی اجتماعی در کشور می باشد که در 20 استان فعال شده  و از چهره های سرشناس این جبهه می توان به دکتر روح الامینی ، رئوفیان و سید علی امیری اشاره کرد.

حقیقی اظهار کرد: این جبهه همانند ادوار گذشته قطعا در استان گلستان به دنبال لیستی خواهد بود و در آینده حتما به صورت استانی و کشوری لیست کاندیداهای مورد نظر خود را اعلام خواهد کرد.

سلام گلستان

ارسال نظر

آخرین اخبار