۱۴ یمنی در سیصدمین روز تجاوز به یمن و در دو حمله جنگنده‌های متجاوزان سعودی آمریکایی به روستایی در استان صعده به شهادت رسیدند و پنج نفر دیگر زخمی شدند.

جنایت هولناک سعودی ها در تجاوز به یمن + فیلم

به گزارش گلستان24، ـ ابنا ـ استان‌های صنعاء، مأرب، الجوف، لحج و تعز دیروز و دیشب آماج حملات وحشیانه جنگنده‌های متجاوزان سعودی آمریکایی بود که ده‌ها یمنی دیگر به خاک و خون کشیده شدند وحشیانه‌ترین آنان در صعده و تعز بود. 14 یمنی در سیصدمین روز تجاوز به یمن و در دو حمله جنگنده‌های متجاوزان سعودی آمریکایی به روستایی در استان صعده به شهادت رسیدند و پنج نفر دیگر زخمی شدند.

این روستا در منطقه مَرّان از توابع شهرستان حیدان در استان صعده قرار دارد.یک پیرمرد گفت: این جنایت را کسی که خودش را خادم حرمین می‌نامد مرتکب شده است. ۱۴ نفر کشته شدند. این ظلم و ستمی است که خادم الحرمین مرتکب شده است. برخی کشور‌ها دست به دست هم داده‌اند و یمنی‌ها را می‌کشند.

یک مرد سپس پیکرهای دو کودک شهید را به دست گرفت و گفت: این حاصل جنایت سلمان بن عبد العزیز پادشاه عربستان است.گفته می‌شود این حمله از حملات سابق ویرانگر‌تر بوده چرا که در خانه‌های اطراف نیز خرابی‌های گسترده‌ای به بار آورده است و پیکرهای شهدا در ده‌ها متری پراکنده شدند.همچنین ۹ دانش آموز و یک زن در حملات جنگنده‌های متجاوزان سعودی آمریکایی در حمله به دانش آموزان یک مدرسه در تعز شهید شدند.جنگنده‌های متجاوزان دانش آموزان را هنگام بیرون آمدن از مدرسه در محله بعدین در منطقه حریر در تعز بمباران کردند که ۹ دانش آموز و یک زن شهید شدند و ۸ نفر دیگر زخمی شدند.


1. farhangnews_174149-503002-1453297866.flv | دانلود فیلم
 
/فرهنگ نیوز

ارسال نظر

آخرین اخبار