از سوی شورای راهبردی اصلاح‌طلبان؛

از سوی شورای راهبردی اصلاح‌طلبان شهرستان‌های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه اسامی 4 کاندیدای مجلس شورای اسلامی که بیشترین بخت نشستن بر کرسی سبز بهارستان را دارند اعلام شد.

چهار کاندیدای اول اصلاح طلبان شرق گلستان اعلام شدند

 به گزارش گلستان24، طی جلسه‌ای که در گالیکش برگزار شد از سوی شورای راهبردی اصلاح‌طلبان شهرستان‌های مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه اسامی 4 کاندیدای مجلس شورای اسلامی که بیشترین بخت نشستن بر کرسی سبز بهارستان را دارند اعلام شد.

رییس شورای اصلاح‌طلبان شهرستان‌های شرق گلستان در گفت‌وگو با خبرنگار ما، گفت: نگاه شورای راهبردی اصلاح‌طلبان به این صورت نیست که فعلاً از کاندیدی حمایت کند. گزارشی به مرکز اعلام کردیم که تعدادی از کاندیدا بخت بیشتری برای راه‌یابی به مجلس دارند.

«مهدی سیفی» افزود: بر اساس تحقیقات میدانی که انجام دادیم دیدگاه شورای راهبردی اصلاح‌طلبان شرق گلستان بر آن است آقایان یغمور قلی زاده، غلامعلی شهمرادی، سید نجیب حسینی و محمدرضا آریانپور از بخت بیشتری برای پیروزی در انتخابات مجلس برخوردار هستند.

وی در پاسخ به این که تنها انتخاب شما از طیف اصلاح‌طلبان بود است، گفت: در انتخاب اولیه تأکید ما بر روی اصلاح‌طلبان تنها نبوده مثلاً آقایان آریانپور و شهمرادی اصولگرا هستند.

رییس شورای اصلاح‌طلبان شهرستان‌های شرق گلستان با بیان این که اصلاح‌طلب هستیم اما هیچ مشکلی با اصولگرایان نداریم، خاطر نشن کرد: همه ما زیر پرچم جمهوری اسلامی هستیم و هیچ گاردی برای دیگران نداریم.

وی تصریح کرد: پس از تأیید صلاحیت نهایی مذاکرات با کاندیدا انجام خواهد شد و نهایتاً کاندیدای این شورا فردی که از مقبولیت بیشتر، احتمال رأی بالاتر و مفید برای منطقه خواهد بود معرفی خواهد شد.

سیفی گفت: با توجه به اینکه بیگانگان به دنبال کمرنگ کردن انتخابات و عدم حضور مردم در پای صندوق‌های رأی هستند هدف اصلی ما ایجاد شور انتخاباتی در شرق گلستان با ثبت حضور حداکثری است.

وی تأکید کرد: حتی اگر همه کاندیدای اصلاح‌طلب هم رد صلاحیت شوند در انتخابات خواهیم ماند تا انتخابات پرشوری برگزار شود.

گفتنی است؛ پیش‌ازاین نیز هر یک از شهرستان ها کاندیدایی را که از بیشترین بخت انتخاب برخوردار بودند برای انتخاب نهایی معرفی کرده بودند که شورای راهبردی اصلاح‌طلبان شهرستان گالیکش آقایان غلامعلی شهمرادی، محمدرضا آریانپور، سید نجیب حسینی، یغمور قلی زاده و قربان برزگر را به‌عنوان کاندیداهایی که بیشترین رأی را در این شهرستان دارند به این شورا معرفی کرده بود.

شایان ذکر است؛ قربان برزگر از حوزه انتخابیه گرگان و آق‌قلا برای راه‌یابی به مجلس شورای اسلامی ثبت‌نام کرده است و در اعلام اولیه وی عدم احراز و یغمور قلی زاده رد صلاحیت شده‌اند.

انتهای پیام/مینو خبر

 

ارسال نظر

آخرین اخبار