اجابت مطالبه مردم در قیام 9 دی
1- روز 23 خرداد 88، یعنی یک روز پس از حضور پرشکوه و باعظمت مردم در انتخابات ریاست جمهوری دهم با حدنصاب 85% و 40 میلیون نفری، عده‌ای از فتنه‌گران و اغتشاش‌گران در مقابل وزارت کشور تجمع کرده و علاوه بر سر دادن شعارهای گوناگون، تعدادی از اموال عمومی را به آتش کشیدند.

2- در 25 خرداد 88، شاهد برپایی راهپیمایی به اصطلاح سکوت از سوی فتنه‌گران و با حضور عوامل و رئوس فتنه مانند موسوی، کروبی، مجید انصاری و ... بودیم. در پایان این راهپیمایی به اصطلاح سکوت و آرام، فتنه‌گران به پایگاه بسیج حمله کرده و همچنین مادر و فرزندی را در مقابل یک مهدکودک به شهادت رساندند.

 

3- روز 29 خرداد 88 سخنان هدایت گونه و اتمام حجت کننده مقام عظمای ولایت(مدظله العالی) در نماز جمعه تهران ایراد شد و معظم له در این سخنان، همگان را به حفظ آرامش و تأکید بر قانون‌گرایی فراخواندند.

4- یک روز پس از سخنان فصل الخطاب امام خامنه‌ای(مدظله العالی) در نماز جمعه، راهپیمایی روز 30 خرداد فتنه‌گران و اغتشاش‌گران برگزار شد تا نشان دهند که تحت هیچ شرایطی به اصول قانون اساسی و سخنان مقام معظم رهبری(مدظله العالی) پایبند نیستند. نکته بسیار جالب در این میان این بود که مجمع روحانیون مبارز که از افرادی همچون موسوی خوئینی‌ها، محمد خاتمی و مجید انصاری تشکیل شده است، در فاصله بسیار کوتاهی که به شروع اغتشاشات مانده بود، بیانیه خنثی در مورد عدم تظاهرات غیرقانونی صادر کردند تا بیش از بیش میزان ولایت پذیری خود را نشان دهند!!

5- در روز قدس سال 88 و در حالی که مردم با راهپیمایی علیه غده چرکین و سرطانی یعنی رژیم صهیونیستی، نفرت و انزجار خود را از آن اعلام می‌کردند، فتنه‌گران شعار دیکته شده سایت وزارت خارجه رژیم صهیونیستی یعنی ((نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران)) را تکرار کردند و در حاشیه آن اقدام به روزه‌خواری علنی در آخرین جمعه مبارک رمضان کردند.


6- روز 13 آبان سال 88، نیز با شعار اغتشاش‌گران علیه روسیه و چین به جای شعار علیه شیطان بزرگ یعنی آمریکا همراه شد تا فتنه‌گران ماهیت خود را بیش از بیش نشان داده و به همگان بفهمانند که آبشخور آنان در کجا می‌باشد.

7- 16 آذر، روز دانشجو می‌باشد. علت نام‌گذاری آن به این نام نیز، کشته شدن 3 دانشجوی دانشکده فنی دانشگاه تهران به دست رژیم پهلوی به علت مخالفت با سفر نیکسون آمریکایی به ایران بود. اما و در روز 16 آذر سال 88، فتنه‌گران به جای سردادن شعار علیه آمریکای جنایتکار، عکس امام راحل(رض) و مقام عظمای ولایت(مدظله العالی) را به آتش کشیده و پاره کردند تا بدین وسیله اعلام نمایند که تحت هیچ شرایطی با اصول امام راحل(رض) و خلف صالحش سازگاری و تناسب ندارند.

8- سرانجام و در روز عاشورای حسینی در سال 1388، فتنه‌گران ماهیت پلید و کثیف خود را نشان دادند. آن‌ها در این روز که عرش و فرش در حال عزاداری پسر رسول الله(ص) می‌باشند، در خیابان‌های مرکزی تهران تجمع کرده و به هیئت‌های عزاداری سالار شهیدان حمله کرده و پرچم‌های سیاه عزاداری را پاره کرده و به آتش کشیدند و به پیروی از پیشینیان خود در روز عاشورای سال 61، به نماز جماعت هیئت‌های عزاداری حمله کرده و آنان را سنگباران کردند. همچنین با آتش کشیدن اموال عمومی و زدن سوت و کف پس از آن، در عزای اشرف مخلوقات عالم به ابراز شادی و شعف پرداختند!!!



 

9- پس از این حادثه بسیار غم‌انگیز و دردناک، میرحسین موسوی یک از سه رأس فتنه، با صدور بیانیه‌ای، اغتشاشگران و فتنه‌گران روز عاشورای حسینی را ((مردم خداجو)) نامید و از خشم مقدس مردم حسینی در مقابل این اراذل، ابراز خشم و ناراحتی کرد!!!

10- پس از گذشت حدود 7 ماه از شروع فتنه سال 88 و اقدامات براندازانه و اغتشاش‌گرانه فتنه‌گران و حرمت شکنی عاشورای حسینی، سرانجام مردم ولایتمدار و عاشورایی ایران، با حضور میلیونی و حماسی خود در راهپیمایی عظیم و باشکوه روز 9 دی، مشت محکمی بر دهان فتنه‌گران و سران آن‌ها زد و با کلامی رسا و بیانی شیوا و واضح، خواستار اشد مجازات سران فتنه شد. طنین شعارهایی علیه سه رأس فتنه سال 88 یعنی موسوی، کروبی و خاتمی و همچنین اظهار خشم از اقدامات فتنه‌گرانه برخی از شخصیت‌های کشور و فرزندان آنان، به خوبی نشان داد که مردم چه کسانی را به عنوان عاملان پشت پرده این فتنه می‌شناسند و خواستار چه برخوردی با آنان هستند.


11- به نظر می‌رسد که مردم در قیام عظیم و باشکوه خود در روز 9 دی سال 88، به خوبی نشان دادند که چه خواسته و مطالبه‌ای در قبال سران فتنه و حامیان آنان دارند. بنابراین تقلای عوامل فتنه پس از انتخاب حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری و تلاش آنان جهت رفع حصر سران فتنه که کمترین و کوچکترین نوع برخورد با جنایتکاران سال 88 می‌باشد، به شدت از سوی مردم عاشورایی و ولایت‌مدار رد شده و در صورتی که فتنه‌گران بخواهند با بهانه تغییر فضای سیاسی کشور و انتخاب دولت جدید که متأسفانه راه را برای فعالیت مجدد آنان باز کرده است(با انتصاب افرادی همچون مجید انصاری، جعفر توفیقی، میلی منفرد و ...)، دوباره شروع به فتنه‌انگیری و اقدامات رادیکال نمایند، بازهم از سوی حماسه‌آفرینان 9 دی سیلی خورده و مورد شماتت قرار خواهند گرفت.


12- در پایان امید است که قوه محترم قضائیه هرچه زودتر درخواست و مطالبه مردم در راهپیمایی باشکوه 9 دی را اجابت کرده و فتنه‌گران و رئوس آنان را محاکمه کرده و آنان را به سزای اعمال ننگین و خائنانه خود برساند تا هم خواسته ملت عاشورایی ایران برآورده شده و هم فتنه‌گران فرصت فعالیت مجدد را پیدا نکنند تا بدین ترتیب و با وقاحت تمام نگویند که از طلب خود در سال 88 گذشته‌اند.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار