تنور انتخابات گرم می شود:

الیاس نادران نماینده مردم تهران که اصالتی گلستانی دارد مهمان مردم علی اباد کتول بود .

 الیاس نادران در علی آباد کتول از چه کاندیدایی حمایت کرد؟

 به گزارش گلستان24، الیاس نادران نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در مراسم تجلیل از فجر آفرینان انقلاب علی آباد کتول که در مسجد سید الشهداء محله جنگلده این شهرستان برگزار شد، بیان کرد: فجر آفرینی انقلاب اسلامی محدود به شخص یا اشخاصی محدودی نبوده و همه مردم ایران فجر آفرینان انقلاب هستند.

الیاس نادران

وی اظهار کرد: این مراسم ها به یاد مردمی است که از تمام زندگیشان گذشتند و پای انقلاب اسلامی ایستادند، در حالی که سیاستمداران دنیا فکر نمی کردند هیچگاه جبهه مستحکم رژیم پهلوی سقوط کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرا رسیدن انتخابات 7 اسفندماه، گفت: چشم امید تمام مظلومین جهان به کشور ایران است، لذا مردم باید افرادی را انتخاب کنند که مقابل نظام های پوشالی غرب همچون کوه بایستد.

نادران همچنین به فته 88 نیز اشاره کرد و از آن به عنوان ظلمی که به رهبری این نظام شد، یاد کرد و افزود: فتنه 88 داغی بود به رهبری که عده ای در آن دل به رسانه های بیگانه خوش کرده بودند تا جایی که شعار می دادند مرگ بر اصل ولایت فقیه.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پایان تاکید کرد: ما وظیفه داریم دین خدا را نگه داریم زیرا تصمیمی که در کشورمان گرفته می شود در تمام جهان اثر خواهد گذاشت.

انتهای پیام/سلام گلستان

ارسال نظر

آخرین اخبار