رضازاده پاشا در مصاحبه با گلستان24؛

تجربه سی و هفت ساله انقلاب ما هم این را نشان داده است که در جایی که ملت ما کاملا در خط ولایت بودند و مسئولین به حرف ولی فقیه گوش دادند، نقطه امید و استحکام بخش زندگی ما بوده است.

"حمایت محض از ولایت فقیه" تنها راه نقش برآب کردن نقشه های دشمن است

حجت الاسلام و المسلمین، علی رضازاده پاشا، مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) گرگان و فرمانده بسیج طلاب استان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، با اشاره به اهمیت انتخابات پیش رو بیان داشت: شرکت در انتخابات یک نفس تازه و خودسازی در مردم ایجاد می کند.

وی با بیان این که انتخابات در کشور ما برخلاف نظرات برخی از مغرضین که انتخابات را در کشور ما سوری می دانند، به شکل مردم سالاری واقعی انجام می گیرد، افزود: انتخابات و مردم سالاری در کشور ما یک اصل و یکی از ستون های انقلاب است.

 

رضا زاده پاشا انتخابات

 

حجت الاسلام رضازاده در تعیین معیار های یک انتخاب خوب از نگاه امام راحل (ره) عنوان کرد:  یکی از مهمترین شاخصه ها استکبار ستیزی است. بر اساس آیات قرآن، مسلمانان در بین خود با یکدیگر با مهربانی برخورد می کنند و در برخورد با کفار ، و محاربین، از در سازش وارد نمی شوند. فضل و روزی را از خدا می خواهند و چشمشان به دست خداست نه به دست دشمن . قرآن می فرماید ، این دست خداست که مارا از ظلمات خارج  و وارد نور می کند.

وی تاکید داشت: اگر چشم به دست خدا داشته باشیم یقینأ پیروز خواهیم شد. بزرگان ما ازجمله علامه حسن زاده، به ما توصیه کردند که گوشتان به دهان مقام معظم رهبری باشد. زیرا که گوش ایشان به دهان امام زمان(عج) است. تجربه سی و هفت ساله انقلاب ما هم این را نشان داده است که در جایی که ملت ما کاملا در خط ولایت بودند و مسئولین به حرف ولی فقیه گوش دادند، نقطه امید و استحکام بخش زندگی ما بوده است. اما جایی که مسئولین کمی زاویه گرفته و در عمل حرف ولی فقیه را پیاده نکردند ، همانند فتنه 88 مشکلات بزرگی برای نظام به وجود آمده است.

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) گرگان ادامه داد: امروز، تاکید مقام معظم رهبری ، عمل به قانون است. همگان باید به قانون عمل کنند . به شورای نگهبان و نظارت استصوابی آن اعتماد شود. هر چه از صندوق رای بیرون بیاید بر طبق قانون، همان نظر نظام خواهد بود.

 

رضا زاده پاشا انتخابات

 

وی درباره راهبرد ها و نقشه های دشمن برای نفوذ در انتخابات پیش رو نیز گفت: یکی از این راهبرد ها، قرائت انحرافی از اسلام ناب است. دشمن قصد دارد اسلام را وارونه جلوه دهد.  اسلامی که استکبار ستیزی در آن حرف اول را میزند و جهاد فی سبیل الله یکی از شاخصه های بزرگ آن است. آن ها قصد دارند اسلام را به گونه ای به مردم نشان دهند که در آن مسلمانان نسبت به استکبار و ظالمین بی تفاوت باشند. اما راهبرد در اسلام این است که همواره نه ظالم باشیم و نه مظلوم.

فرمانده بسیج طلاب استان، یکی دیگر از راهبرد های دشمن را قرائت انحرفی از خط امام(ره) دانست و افزود: حضرت آقا در 14 خرداد امسال فرمودند ، اگر امت ایران خط امام را فراموش کند یا عمدا کنار بگذارد سیلی خواهد خورد. در  فتنه 88  عکس امام را پاره کردند و اصل ولایت فقیه را مورد هجمه قرار دادند. امروز دشمن قصد دارد به اسم امام(ره)، در کشور ورود کرده و در خط امام(ره) انحراف ایجاد کند.  با خاطره گویی ها و سخنانی که مستند به امام(ره) نیست. ایشان مکرر آمریکا را دشمن بزرگ ماو شیطان بزرگ نامیدند. لذا  ما هوشیار باشیم. تنها راه نقش بر آب کردن نقشه های دشمن، حمایت محض از ولایت فقیه است.

ارسال نظر

آخرین اخبار