علی منصوری رضی، در مصاحبه با گلستان24؛

استکبار جهانی به این امید بسته است که بتواند از طریق فضاهای تبلیغاتی یا عوامل خودش در کشور، افرادی را وارد مجلس شورای اسلامی کند که استکبار ستیزی و دشمن شناسی ملاک اصلی آن ها نباشد.

شاخص های یک انتخاب مناسب از دید امام(ره)/دشمن امید دارد عواملش  را وارد مجلس کند

علی منصوری رضی، رئیس خانه مطبوعات استان گلستان، در مصاحبه اختصاصی با گلستان 24، بیان داشت: وقتی نظام جمهوری اسلامی توسط امام (ره) پایه گذاری شد، در آن موقعیت حساس نگاه امام (ره) بر این بود که دولت موقت باید زمینه انتخابات را برای مجلس خبرگان آماده کند تا قانون اساسی تدوین شود. همچنین زمینه آرای عمومی برای به رای گذاشتن قانون اساسی را فراهم کند. بعد از آن هم در مقاطع مختلف ، انتخابات و حضور مردم در تعیین سرنوش خودشان هرگز به تأخیر نیفتاد.

منصوری رضی با تاکید بر این که نگاه امام راحل (ره) و مقام معظم رهبری بر این است که باید انتخابات برگزار شده و مردم سرنوشت خود را انتخاب کنند، افزود: این مرحله از انتخابات در 7 اسفند ماه نیز، مرحله ای حساس تر نسبت به مراحل گذشته است. زیرا استکبار جهانی به این امید بسته است که بتواند از طریق فضاهای تبلیغاتی یا عوامل خودش در کشور، افرادی را وارد مجلس شورای اسلامی کند که استکبار ستیزی و دشمن شناسی ملاک اصلی آن ها نباشد. اما از سوی دیگر ملت ما تا امروز ثابت کرده اند که در بحث انتخابات با بصیرت کامل وارد می شده و افراد شایسته را انتخاب می کنند.

 

علی منصوری رضی انتخابات

 

رئیس خانه مطبوعات استان گلستان درباره شاخص های انتخاب افراد شایسته از زبان امام (ره) نیز گفت:  امام (ره) در بحث انتخابات مجلس فرموده اند،" باید برای مجلس شورای اسلامی افرادی را انتخاب کنیم که چند ویژگی داشته باشند. اول این که دین دار باشند. دوم خدمتگذاری مردم را نسب العین خود قرار دهند. سوم این افراد از طبقه سالم و زحمت کش جامعه باشند. کسانی نباشند که برای دنیای خودشان به مجلس چشم داشته باشند."

وی ادامه داد: همچنین حضرت آقا می فرمایند،" نماینده ها وعده های غیر عملی ندهند. مبادا کسانی به مجلس بروند که گیرنده های آنان منتظر فرستنده آمریکا و غرب باشد و هر چه آنان بگویند به زبان دیگر در کشور بیان کنند." این ها ویژگی هایی است که باید برای انتخاب نمایندگان  شایسته مجلس شورای اسلامی مد نظر قرار دهیم. نباید اجازه دهیم افراد منفی و عوامل نفوذ دشمن وارد مجلس شوند.

منصوری رضی با تاکید بر این که امروز انتخاب اصلح بسیار اهمیت دارد، بیان داشت: مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی که عصاره ملت است، باید نگاه ارزشی مردم را متجلی کند و پشتیبان ملت، استقلال، آزادی، ولایت فقیه ، ارزش های انقلاب و خون شهدای ما باشد.

 

ارسال نظر

آخرین اخبار