اقدام سیاسی سایت وابسته به اصلاح طلبان؛

نماینده علی آباد کتول در مجلس از اقدام غیر حرفه ای و بدون مدرک سایت خبری انتخاب انتقاد کرد و گفت :در روحیات اینجانب چنین کارهای غیراخلاقی وجود ندارد و این خبر را بشدت تکذیب می کنم.

انتقاد شدید رحمت الله نوروزی از اقدام زشت و غیر اخلاقی سایت انتخاب / فیلمبرداری از مشاجره ظریف و کوچک زاده را تکذیب می کنم

به گزارش گلستان 24، پایگاه اطلاع رسانی حاج رحمت الله نوروزی نماینده علی آباد کتول صبح امروز 5 خرداد ماه 94 نوشت :

"صبح امروز طی تماس تلفنی خبرنگاران با سوال آنها مبنی بر ادعای بی اساس ومدرک سایت خبری انتخاب و انتشارخبرکذب تصویربرداری صحنه مشاجره وزیرمحترم خارجه با نماینده تهران توسط رحمت اله نوروزی  روبه رو شدیم.

بلافاصله تماس تلفنی با رحمت اله نوروزی نماینده مردم شریف شهرستان علی آبادکتول که برای ماموریت یک هفته ای به خارج از کشورمسافرت کرده است برقرار کردیم و ایشان ضمن تکذیب شدید این خبر، خواستار پیگیری مسئول دفترخودتا بازگشت از ماموریت خارج از کشور شد.

نوروزی ضمن ابراز تاسف از حرکت ناشایست ،غیرحرفه ای و بدون مدرک و فقط بر اساس حدس و گمان این سایت خبری ،گفت:به هیچ وجه تا بحال حتی یک ثانیه از جلسات علنی مجلس را فیلمبرداری نکرده است چه برسد به جلسات غیرعلنی مجلس و در روحیات اینجانب چنین کارهای غیراخلاقی وجود ندارد و این خبر را بشدت تکذیب می کنم.

نوروزی تاکید کرد: ان شاالله پس از بازگشت ازماموریت ،ازاین سایت خبری به دلیل نشراکاذیب  و تهمت به مراجع قضائی شکایت وتا آخر این موضوع را پیگیری خواهم کرد.

وی بیان داشت:حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای  تا زمانی که مقام معظم رهبری ازآنهاحمایت می کند، که انصافا زحمات بسیار زیادی را نیزدرطی این چند ماه کشیده اند،برخود واجب می دانم و به هیچ وجه حوادث لحظات پایانی جلسه غیرعلنی روز یکشنبه مجلس را نمی پسندم."

سایت انتخاب که وابسته به طیف اصلاح طلبان و از نزدیکان به تفکرهاشمی رفسنجانی است بصورت غیر اخلاقی و غیر حرفه ای صحنه مشاجره ظریف و کوچک زاده در سایت خود گذاشت و این فیلم را به رحمت الله نوروزی نماینده علی آباد کتول منتسب کرد.

پخش این فیلم و گسترش آن در فضای مجازی نشان می دهد که یک حرکت غیر اخلاقی و ناجوانمردانه علیه نماینده زحمتکش علی آباد کتول شکل گرفته که در فاصله هشت ماهه به انتخابات مجلس می توان آن را کاملا هدفمند و سیاسی قلمداد کرد.

این سایت باید توضیح بدهد که چرا ناشیانه یکی از نمایندگان خدوم استان گلستان که تلاش شبانه روزیش بر مردم استان پوشیده نیست را مورد هجمه سیاسی خود قرار می دهد؟

انتخاب در شرح حادثه چنین نوشته است:

مشاجره ی تند مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران با محمدجواد ظریف وزیر خارجه کشورمان در نشست غیر علنی روز یکشنبه ی مجلس جنجال بسیاری در مطبوعات کشور به پا کرد.

چند ساعت پس از انتشار خبر داد و فریاد کوچک زاده بر سر ظریف، پایگاه های خبری و خبرگزاری ها روایات مختلفی را از آنچه میان این دو رد و بدل شده نشر دادند.

 با این حال، عصر آن روز، فیلم ویدیوی این مجادله تند و تیز که در نشست غیرعلنی رخ داده بود، در فضای مجازی پخش شد و روایتی دست اول و غیرقابل انکار در اختیار مردم قرار داد ؛ روایتی که حکایت از آرامش «ظریف» تا لحظه ای داشت که «کوچک زاده» سخنان خود را بیانات رهبر معظم انقلاب دانست. آنگاه بود که ظریف با صدایی بلند پاسخ داد که «بیجا می کنی جای او صحبت می کنی، او خود زبان «برا» ی این نظام است.

این جنجال اما نکته بسیار مهم دیگری نیز داشت و آن اینکه، هویت فیلمبردار این اتفاق جنجالی در مجلس برای بسیاری مجهول بود!  در ابتدا برخی از رسانه ها ادعا کردند که رحیم زارع سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی اقدام به فیلمبرداری کرده است، اما او در مصاحبه ای این ادعا را تکذیب کرد و گفت که تنها به توصیه دوستانش چند عکس از این این واقعه انداخته است.

وی همچنین در توضیح سخنان خود گفت: فیلم منتشر شده در فضای مجازی روبروی من و از زوایه پایین گرفته شده در حالی که عکسی که از بنده در رسانه ها منتشر شده موبایل من از زاویه بالا در حال عکس گرفتن است.

توضیحات وی قانع کننده و صحیح به نظر می رسد، چراکه بررسی تصاویر منتشره از این تنش نشان می دهد که سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس فیلمبردار نبوده است.

او کیست؟

اما بررسی ها حکایت از آن دارد که در فیلم منتشر شده توسط این «نماینده موبایل به دست» (که البته آن را کمی پایین گرفته که از دید دیگر نمایندگان وخبرنگاران مخفی بماند) ، عبای قهوه ای رنگی در مقابل دوربین مشاهده می شود، که ظاهراً لباس حمید رسایی نماینده مجلس است که خود در کنار کوچک زاده و ظریف، به تماشای صحنه ایستاده است.

هویت فیلمبردار مشاجره ظریف و کوچک زاده مشخص شد! + تصویر

 همچنین، بررسی «نوع نگاه» و «زاویه چشمان» این نماینده در تصاویر مختلف مرتبط با این صحنه، نشان می دهد که فیلمبردار این اتفاق همین فرد بوده است.

اما نتایج بررسی های «انتخاب» حکایت از آن دارد که این نماینده کسی نیست جز «رحمت الله نوروزی» ، نماینده علی آباد کتول و عضو کمیسیون کشاورزی مجلس .

وی که  فوق لیسانس تاریخ ایران باستان تهران مرکزی دارد، پیش از نمایندگی مجلس ، سوابق اجرایی متعددی در استان گلستان داشته است.

 اقدام جالب و منحصر به فرد این نماینده ، گرچه باعث افشای دقیق اتفاقات در روز حادثه شد، اما احتمالاً پس از این باعث خواهد شد برخی در شلوغی های مجلس، مواظب زبان و بیان خود باشند، چرا که ممکن است حتی دور از دسترس خبرنگاران، نماینده ای در حال فیلمبرداری از ماجرا باشد./گلستان ما

ارسال نظر

  • علی محّمد غلامی
    0

    سوره 33: الأحزاب

    وَالَّذِینَ یُؤْذُونَ الْمُؤْمِنِینَ وَالْمُؤْمِنَاتِ بِغَیْرِ مَا اکْتَسَبُوا فَقَدِ احْتَمَلُوا بُهْتَانًا وَإِثْمًا مُّبِینًا ﴿۵۸﴾

    و کسانى که مردان و زنان مؤمن را بى‏آنکه مرتکب [عمل زشتى] شده باشند آزار مى‏رسانند قطعا تهمت و گناهى آشکار به گردن گرفته‏اند (۵۸) .
    سایت خبری تحلیلی "الف" دقیقاً و بطور شفاف تصویر شخصی را که در هنگام مشاجره لفظی بین "ظریف" و "کوچک زاده" را صراحتاً نشان میدهد . و این خبر که نماینده محترم شهرستان آن هنگام در حال تصویربرداری بوده است خبری کذب است و دسیسه ای است برای مخدوش نمودن چهره این نماینده ی دلسوز . کد مطلب: 272549

آخرین اخبار