حواشی انتخابات در حوزه های شرق گلستان:

شواهد حاکی از حمایت برخی بزرگان اهل سنت از کاندیدای تازه وارد(در روزهای واپسین وارد عرصه انتخابات شده) است.

از اعلام حمایت یکی از بزرگان اهل سنت از کاندیدای تازه وارد تا دست به دست شدن نامه دعوت به شام یک کاندیدا ! + عکس

 به گزارش گلستان24، با نزدیک تر شدن به روزهای پایانی تبلیغات کاندیداهای مجلس شورای اسلامی شاهد تحولات بزرگی در این عرصه بودیم که در تحلیل گذشته با عنوان"" بیان شد.

شب گذشته عکسی در فضای مجازی منتشر شد که حاکی از نشست صمیمانه یک کاندیدا شرق گلستان با یکی از بزرگان اهل سنت بود که به تعبیر منتشر کننده این تصاویر، دست این بزرگ اهل سنت بر شانه(...) نشان از حمایت قاطع وی از این کاندیدا است.

gh

اما علاوه بر این، شنیده های جدید نیز حاکی از اعلام حمایت یکی دیگر از بزرگان اهل سنت(بزرگ نام اشنای استانی و کشوری) از این کاندیدا است به طوری که این حمایت می تواند برگ برنده بزرگی برای این کاندیدا باشد.

انچه در تصاویر منتشر شده از بازدید شورای شهر کلاله از ستادهای انتخاباتی نیز مشهود است، شلوغی ستاد این کاندیدا(زیادی حامیان) نسبت به دیگر کاندیداها است.

از سویی نیز طی روز گذشته شایعه ای در شهر کلاله مبنی بر کنار کشیدن ایوب پرتوی به نفع کاندیدای دیگر بود که با توجه به تعدد حمامیان وی در منطقه و تشکیل 2 ستاد مجزای بانوان و اقایان، امری غیر قابل قبول برای حامیان وی و تحلیل گران انتخابات بود که طی بررسی های انجام شده، این شایعه کذب از اب درامد.

اما در کنار حواشی موجود در این منطقه، عکسی در فضای مجازی منتسب به یکی از کاندیداهای شرق گلستان در حال دست به دست شدن است که در ان از مردم برای شرکت در جلسه ای با صرف شام دعوت بعمل امده است که در نوع خود جالب است و باعث واکنش حامیان دیگر کاندیداها شده است تا جایی که این تصویر تبدیل به عکس نوشتی با مضمون به سخره گرفتن این کاندیدا شده است.

sh

 انتهای پیام/

منبع: کلاله خبر

ارسال نظر

آخرین اخبار