آقای نورمفیدی در شهر گرگان که امام جمعه آن شهر می باشد در دوره قبل بیش از بیست هزار رای کمتر از مرحوم آیت الله طاهری آورده، و چون دکتر سیدعلی طاهری هم چند دوره نماینده مجلس حوزه گرگان و آق قلا هست ، از کسب رای از شهر خود ناامید گشته چشم به آرای دیگر نقاط استان از جمله اقوام و وقومیتهایی دارد که احتمالا وعده هایی هم را به شیوخ آن قومیتها داده باشند.

در میتینگهای سیاسی آقای نورمفیدی چه می گذرد؟+عکس

 به گزارش گلستان24، با شروع شدن تبلیغات انتخابات خبرگان در استان، از گوشه و کنار خبر می رسد افرادی که نگران عدم اقبال عمومی به خود هستند، دست به اقداماتی می زنند که جای تامل بسیار دارد. در همین راستا و در یکی از جلسات سخنرانی آقای نورمفیدی در مسجد شهید مطهری علی آباد کتول برای جمع آوری مستمعین راهکارهای عجیب و غریبی را انتخاب کرده اند. این جلسه که سبک و سیاق آن به یک میتینگ سیاسی تنزل پیدا کرده بود به دلیل عدم استقبال اهالی محل و شهر علی آباد ، با یک ساعت و نیم تاخیر شروع شده، نهایتا تعداد زیادی از ترکمن ها و بلوچ ها را با خودروهای زیادی به محل سخنرانی رساندند تا شبستان مسجد پر شده باشد.

شایان ذکر است آقای نورمفیدی، مسوول ستاد انتخاباتی خویش را از بین ترکمنها انتخاب کرده است. ترکمنهایی که بابت بهره برداری از آرای آنها در ادوار مختلفِ خبرگان، دچار سرخوردگی و یاس شده اند. آنها می گویند آقای نورمفیدی در شهر گرگان که امام جمعه آن شهر می باشد در دوره قبل بیش از بیست هزار رای کمتر از مرحوم آیت الله طاهری آورده، و چون دکتر سیدعلی طاهری هم چند دوره نماینده مجلس حوزه گرگان و آق قلا هست ، از کسب رای از شهر خود ناامید گشته چشم به آرای دیگر نقاط استان از جمله اقوام و وقومیتهایی دارد که احتمالا وعده هایی هم را به شیوخ آن قومیتها داده باشند.

منبع: پایگاه خبری تحلیلی 8 دی

ارسال نظر

آخرین اخبار