تایید یا عدم تایید (ش.ش) و (ن.ش) از سوی استانداری گلستان در سمت های معاونت فرمانداری و بخشداری های کلاله می تواند صحت یا عدم صحت گفته های عبدالکریم رجبی را مشخص کند.

اقدامات آتی استانداری گلستان صحت یا عدم صحت ادعاهای رجبی را مشخص می کند

طی هفته اخیر عبدالکریم رجبی نماینده شهرستانهای مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه تپه در گفتگو با یکی از خبرنگاران محلی در واکنش به انتشار مطلبی در این سایت با عنوان "آیا اقدامات اخیر رجبی با چراغ سبز استانداری گلستان است؟ / قلع و قمع نیروها در کلاله"، مطالب منتشر شده در این مطلب را تکذیب کرد.

به گزارش گلستان 24، برای روشن تر شدن موضوع گریزی به گذشته خواهیم داشت آنجایی که اولین تغییر مدیریتی با عزل ناگهانی دکتر ابراهیم فدایی رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان کلاله و به دلیل مخالفت وی با ریاست فردی خاص به عنوان رئیس شبکه بهداشت، آغاز شد.

حسین سلطانعلی رئیس اداره منابع طبیعی کلاله نیز یکی از قربانیان این تغییرات بود که به گزارش یکی از سایت های محلی، وی دلیل جابجایی خود را در جلسه شورای اداری این شهرستان، مخالفت با برخی خواسته های غیر منطقی برخی از مسئولین و بستگان آنها مبنی بر استفاده غیر مجاز از عرصه های ملی برای ساخت ویلا در یکی از روستاهای خوش آب و هوای شهرستان کلاله بیان کرده بود.

عزل سلطانعلی نیز باعث روی کار آمدن شخصی بنام بشکوفه به عنوان رئیس منابع طبیعی این شهرستان شد و درپی آن باجناق نماینده این شهرستان به عنوان معاونت این اداره منصوب شد.

اما باید گفت ابراهیم فدایی و سلطانعلی نیز در واکنش به این امر، عامل این اقدامات را به خدا سپردند.

جدا از موضوعات مطرح شده، اعتراض معتمدین و امام جمعه این شهرستان نیز مهر تاییدی بر ادعاهای ما می باشد که در جلسه ای با میزبانی حجت الاسلام رضا کشیری تعدادی از معتمدین و بازاریان این شهرستان نسبت به تغییرات ناعادلانه مدیریتی در این شهرستان واکنش نشان  دادند که در پی آن امام جمعه این شهرستان نیز در خصوص تخصیص اعتبارات و همچنین تغییرات ناعادلانه مدیریتی  در این شهرستان هشدارهای لازم را به رجبی و مسئولین ذیربط داده بود.

کمی که به زمان حال نزدیکتر می شویم، به انتخاب فرماندار کلاله و دخالت های صورت گرفته در این موضوع می رسیم که این امر با کش و قوس های فراوانی همراه بود تا جایی که یکی از گزینه های مطرح شده برای کسب این سمت، با مخالفت خود بر پیشنهاد (ش.ش) و (ن.م) به ترتیب به عنوان بخشدار و معاونت فرمانداری، از صحنه رقابت برای کرسی فرمانداری محو شد.

نکته قابل استناد به موضوع یاد شده در حال حاضر، علی رغم فاش شدن این پشت پرده ها مطرح بودن این افراد  برای کسب سمت های یاد شده است که این خود مستلزم داشتن پشتوانه قوی مانند یک نماینده است.

دکتر رجبی در واکنش خود نسبت به رو شدن برخی از واقعیات در گفتگو با خبرنگار سایت یاد شده گفته بود: وظیفه نماینده این نیست که ابلاغ مدیران را صادر کند. ابلاغ مدیران توسط مدیرکل هر دستگاه صادر می‌شود. ممکن است دراین‌بین مشورتی هم با نماینده انجام شود قطعاً این حق مردم است که با توجه به وکالت که به نماینده داده‌اند این مشورت انجام شود.

 ودر بخشی دیگر از سخنان خود نیز افزوده بود: سعی‌ام بر آن بوده تا نیروهای بومی در حوزه انتخابیه من مورداستفاده قرار گیرد گفت: افتخارم این است که برای اولین بار فرمانداران بومی برای چهار شهرستان شرق استان انتخاب‌شده است. این توفیق با توجه به تعاملات خوب با مسئولین استان انجام‌گرفته است.

خود این نماینده نیز در مصاحبه خود بر نقش خود در تغییرات مدیریتی و همچنین انتخاب فرماندار این شهرستان اقرار کرده است و با این گفته ها به صحت گفته های ما در این سایت مهر تاییدی زده است.

باید به این نکته هم توجه کرد که تغییرات یاد شده به گفته خود رجبی با مشاوره با وی انجام شده است، اما وی می توانست در تغییرات یاد شده از تمامی ظرفیت های این شهرستان استفاده کند ، نه تنها یک جریان خاص .

از همه گذشته مطرح بودن (ش.ش) و (ن.م) نیز به عنوان سمت های یاد شده مهر تاییدی دیگر بر گفته های ما می باشد مگر آنکه شاهد تغییرات جدیدی در این عرصه باشیم.

ارسال نظر

آخرین اخبار