محسن ندافی، در مصاحبه با گلستان24؛

هدف دشمن نفوذ در ارکان تصمیم ساز مملکتی همانند مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است. زیرا این موضوع را فهمیده اند که بین ارکان تصمیم گیر مثل مردم نمی توانند نفوذ کنند.

 انتخابات دیروز، پیروزی مردم و مقام معظم رهبری بود/ هدف دشمن نفوذ در ارکان تصمیم ساز کشور است

محسن ندافی، فعال فرهنگی شهرستان بندرگز، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، درباره انتخابات 7 اسفند و حضور پور شور مردم در پای صندوق های رای بیان داشت: این انتخابات را، جدا از این که کدام نامزد ، انتخاب شده ، پیروزی مردم و مقام معظم رهبری می دانم.

وی با اشاره به کارشکنی دشمنان و کم رنگ جلوه دادن حضور پر شور مردم در پای صندوق های رای، افزود: دشمنان ، از این اظهار نظر ها دو هدف را دنبال می کنند. اول، نفوذ در ارکان تصمیم ساز مملکتی همانند مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است. زیرا این موضوع را فهمیده اند که بین ارکان تصمیم گیر مثل مردم نمی توانند نفوذ کنند.

 

محسن ندافی انتخابات

 

ندافی ادامه داد: همچنین آن ها قصد داشتند مقام معظم رهبری را استیصال کنند. نتیجه انتخابات را به سمت و سویی ببرند که به اهداف خود برسند و باعث ایجاد تفرقه میان مردم شوند. اما به لطف خدا، مردم با حضور پر رنگ خود، به دشمنان درس خوبی دادند .

فعال فرهنگی شهرستان بندرگز، اظهار کرد: قطعأ  دشمن برای انتخابات دوره های بعد باید با یک سناروی جدید وارد شود زیرا با این برنامه ها نتوانستند موفق شوند.

ارسال نظر

آخرین اخبار