علی گل، در مصاحبه با گلستان24؛

تا سال 88 دشمن سعی می کرد مردم را از رفتن به پای صندوق ای رأی منصرف کند، اما از آن سال تا کنون دشمن می گوید بروید اما به گزینه ها و افرادی رأی بدهید که ما می گوییم! در این انتخابات هم در برخی از کلان شهر ها این اتفاق افتاده است و گزینه هایی که مورد تایید دشمن بوده است رای آورده اند.

دشمن دنبال نفوذ در مجلس است/ برخی از افراد مورد تایید دشمن در کلان شهر ها انتخاب شدند

علی گل،  فعال فرهنگی شهرستان علی آباد کتول، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، بیان داشت: از اول انقلاب تا کنون حدود سی و چند انتخابات در کشور داشته ایم که هر بار از دفعات پیشین با شکوه تر برگزار شده است. فرمایشات مقام معظم رهبری قبل از برگزاری انتخابات 7 اسفند امسال نیز بسیار موثر بود. چینش مجلس دهم هم از لحاظ سیاسی حدودأ نصف به نصف خواهد بود و از همه احزاب در این مجلس حضور دارند.

وی عنوان کرد: مقام معظم رهبری بارها و بارها بر خطر نفوذ تاکید کردند. تا سال 88 دشمن سعی می کرد مردم را از رفتن به پای صندوق ای رأی منصرف کند، اما از آن سال تا کنون دشمن می گوید بروید اما به گزینه ها و افرادی رأی بدهید که ما می گوییم! در این انتخابات هم در برخی از کلان شهر ها این اتفاق افتاده است و گزینه هایی که مورد تایید دشمن بوده است رای آورده اند.

علی گل افزود: این که بسیاری از نمایندگان پیشین برای مجلس آینده نتوانسته اند رای بیاورند، به عملکرد این نمایندگان بر می گردد. در بعضی جاها هم قومی و قبیله ای شدن انتخابات خود را نشان می دهد.

 

علی گل انتخابات

 

فعال فرهنگی شهرستان علی آباد کتول در پاسخ به این سوال که دلیل حضور پر شور مردم بعد از سی و هفت سال، با وجود مشکلاتی که امروز در کشور وجود دارد، چیست، عنوان کرد: پر رنگ ترین علت آن نقش مقام معظم رهبری است. همچنین توجه به نقش پر رنگ سپاه پاسداران در کشور سوریه و جهان، یکی از مواردی بود که مردم را پای صندوق های رای آورد. مردم آمریکا و عربستان را بسیار خوب شناختند.

وی اظهار کرد: خواهش من از همه نامزدهای عزیز، چه کسانی که رای آورده اند و چه کسانی که رای نیاورده اند این است که تابع قانون باشند. انتخاب شده ها که به مردم در مجلس خدمت می کنند و انتخاب نشدگان نیز می توانند در عرصه های دیگری به مردم خدمت کنند. در این نظام جا برای خدمت کم نیست.

ارسال نظر

آخرین اخبار