علی گل، در مصاحبه با گلستان24؛

حکام عربستان انسان های دیکتاوری هستند و مردم سالاری اصلا در آنجا وجود ندارد. آن ها هر حرکتی را در نطفه خفه می کنند و شیخ نمر هم به عنوان شخصی که در عربستان نقش بسیار اساسی داشت و می تونیم به وی لقب سید حسن عربستان را بدهیم، توسط آنان ترور شد.

حکام عربستان دیکتاتور هستند/ خون شیخ نمر آ نها را به هلاکت می رساند

علی گل،  فعال فرهنگی شهرستان علی آباد کتول، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، با اشاره به این که بعد از نفوذ انگلیسی ها در عربستان ، آن ها مذهب افراطی وهابیت را در آنجا بنیان گذاری کردند و بخش عمده مشکلات دنیای اسلام از آنجا شروع شد، افزود: با پیروزی انقلاب اسلامی و پر رنگ تر شدن نقش آن در منطقه، عربستان  خطر کرد.

وی ادامه داد: حکام عربستان انسان های دیکتاوری هستند و مردم سالاری اصلا در آنجا وجود ندارد. آن ها هر حرکتی را در نطفه خفه می کنند و شیخ نمر هم به عنوان شخصی که در عربستان نقش بسیار اساسی  داشت و می تونیم به وی لقب سید حسن عربستان را بدهیم، توسط آنان ترور شد.

 

علی گل شیخ نمر

 

علی گل با بیان این که این شخصیت بسیار ارزشمند در روشنگری مردم عربستان بسیار مهم بوده است، عنوان کرد: متاسفانه ایشان را با وضع بسیار فجیع به شهادت رساندند. وزیر دفاع عربستان شخصا در جلسه محاکمه ایشان حضور پیدا کرده و دست و پایشان را شکستند. حتی جسد ایشان را به خانوادشان تحویل ندادند.

فعال فرهنگی شهرستان علی آباد کتول ادامه داد: به فرموده مقام معظم رهبری  خون این عالم مجاهد  قطعأ دامن آل سعود را خواهد گرفت. شواهد و قرائن هم نشان می دهد که آل سعود  به آخر رسیده است. این کشور امروز با 5 چالش جدی مواجه هست. مسئله کاهش قیمت نفت ، جنگ با یمن و هزینه های هنگفت در آن کشور، هزینه بسیار در حمایت از داعش، عواقب حادثه منا و ترورو شخصیت بزرگی چون شیخ نمر، آل سعود را به زیر خواهد کشید.

وی افزود: هیچ یک از کشور های اسلامی از جمله ایران درباره فاجعه منا وکشته شدن آن همه انسان بی گناه کوتاه نمی آید. داعش هم امروز، توسط سپاه قدس ایران  ،حزب ا.. لبنان و نیرو های مردمی عراق و سوریه به پایان کار خود نزدیک می شود.

علی گل با اعتقاد به این که خون پاک شهید شیخ نمر دامن عربستان را خواهد گرفت گفت: در اوایل انقلاب اسلامی هم ما همین ترور ها را توسط رژیم شاه داشتیم . حضرت امام(ره) دراین باره می فرمود، بکشید مارا که امت ما بیدار تر می شود.

 

علی گل شیخ نمر

 

وی درباره واکنش دولتمردان کشورمان در مقابل رفتار ناشایست دولت عربستان اظهار کرد: متاسفانه من مواضع  دولتمردان را در این باره کافی نمی دانم. آن ها در این ماجرا موضع گیری خوبی نکردند. همچنین در حادثه منا هم متاسفانه موضع گیری خوبی نشد.

فعال فرهنگی شهرستان علی آباد کتول افزود: مرکز حقوق بشر لندن آماری منتشر کرده است که بنا بر آن، جلاد های سعودی توسط  دولت انگلیس آموزش می بینند و این فجایع را در جهان بوجود می آوردند.

ارسال نظر

آخرین اخبار