علیرضا فرساد:

اکثریت مجلس دهم، جدا از احزاب و گروه ها، یک مجلس انقلابی است و من فکر می کنم مجلسی که مد نظر رهبر انقلاب بود شکل گرفت.

مجلس دهم یک مجلس انقلابی است

علیرضا فرساد، فعال فرهنگی سیاسی شهرستان گرگان و مدیرعامل پژوهشگاه شفق ، در مصاحبه اختصاصی با گلستان24، گفت: ملت ما در 7 اسفند، همانند همه عرصه هایی که به حضورشان نیاز بود، حضور پیدا کردند و حماسه دیگری را رقم زدند. حضور حداکثری مردم، سیلی واقعیت بر صورت توهمی که مغرضین و معاندین داشتند، زد. خیلی از کسانی که دنبال تحریم انتخابات بودند دریافتند که ملت ایران بصیر و هوشیارند.

وی ادامه داد: اکثریت مجلس دهم، جدا از احزاب و گروه ها، یک مجلس انقلابی است و من فکر می کنم مجلسی که مد نظر رهبر انقلاب بود شکل گرفت. هدف و تفکر همه دوستان در جریان اصولگرایی نیز، تمکین به قانون و آرای مردم است.

 

علیرضا فرساد انتخابات

 

فعال فرهنگی سیاسی شهرستان گرگان با بیان این که مردم ما در تصمیم گیری آزاد هستند، عنوان کرد: این که برخی از نمایندگان دوره پیشین مجددأ برای نشستن بر کرسی های مجلس دهم انتخاب نشدند سه دلیل می تواند داشته باشد. اول این که آن نماینده عملکرد خوبی در طی این چهار سال نداشته است. دوم اینکه شاید خوب کار کرده باشد اما نتوانسته با سیستم تبلیغاتی درست آن را به مردم منتقل و اثبات کند. سوم این که گاهی اوقات مردم ما آگاهی کافی از وظایف یک نماینده را ندارند و انتظاراتی که از وی دارند گاهی خارج از حیطه اختیارات یک نماینده است. مثل این که یک نماینده برای آن ها کار پیدا کند یا وام بدهد.

علیرضا فرساد تاکید کرد: مردم ما هیچ گاه اجازه نفوذ دشمن را در صحنه های سیاسی کشورشان نمی دهند. مردم به کسانی هم که در کشور به غرب و جریان های سیاسی معاند و مخالف وابستگی دارند، هیچ گاه روی خوش نشان نداده اند. اگر تاریخ این کشور را مطالعه کنیم، همیشه مردم ما روبروی استعمار و استکبار ایستاده اند. هر گاه که استکبار خواست به کشور نفوذ کند، دشمن را از خانه بیرون کردند. دست هر آن کس که با دشمن دست در یک کاسه داشته را هم قلم کرده اند. من معتقدم که این نفوذ با وجود مردم هوشیار و بیدار ما هیچ گاه شکل نگرفته و نخواهد گرفت.

ارسال نظر

آخرین اخبار