حجت الاسلام سید علی طاهری:

"باید به اقتصاد مقاومتی به وادی عمل برسد تا مشکلات معیشتی مردم رفع شود. نقش و وظیفه دولت در این مسیر بسیار مهم است. بر همین اساس در سال آینده باید از درگیری های سیاسی پرهیز شود."

اقتصاد مقاومتی باید به وادی عمل برسد/ لزوم پرهیز از درگیری‌های سیاسی/دولت به فکر مردم باشد

به گزارش گلستان24، حجت الاسلام سید علی طاهری نماینده مجلس شورای اسلامی در خصوص سیاست داخلی در سالی که گذشت، گفت: سال نود و چهار از لحاظ سیاسی فراز و نشیب های بسیاری داشت و حوادث مختلفی در آن پیش آمد. در این سال مردم در عرصه سیاسی انتخابات را پیش روی داشتند و انصافا خوب پای صندوق های رای  آمدند.

طاهری

وی افزود: با وجود همه مشکلاتی که در کشور وجود دارد که مهم ترین آنها مشکلات اقتصادی است، مردم حضور خوبی در عرصه راهپیمایی های روز قدس و 22 بهمن و همچنین در انتخابات داشتند. بحمدالله مردم تکلیف خودشان را نسبت به انقلاب انجام داده اند و همیاری و هم دلی خوبی با دولت و نظام داشتند.

این نماینده اصولگرای مجلس نهم تصریح کرد: عنایت مردم به نظام، مسئولیت دولتمردان را بیشتر و سنگین تر می کند. دولت هم باید در مقابل، همدلی و هم یاری خود را بیشتر با مردم نشان می داد و به وضعیت معیشت مردم رسیدگی می کرد.

طاهری با بیان اینکه دولت در سال گذشته برجام را با همه فراز و نشیب‌هایش به مرحله اجرا رساند، گفت: از دولت توقع میرود که سفارشات مقام معظم رهبری که در نامه‌شان به رئیس جمهور آمده را در دستور کار خود قرار دهد تا دستاوردهای برجام تضمین شود.

"مقام معظم رهبری در نامه‌شان هوشمندانه به دولت تکلیف کردند که کشور پس از اجرای برجام نباید بازار واردات کالاهای خارجی شود، ضمنا ایشان تاکید کرده اند که بحث نفوذ دشمن در دولت و جامعه ما بسیار مهم است و دشمن روی آن برنامه ریزی می کند. دولت باید در این زمینه مراقبت کند. انتظار مردم این است که مسئولین طبق این خطوط قرمز حرکت کنند."

وی با بیان اینکه دولت باید در این سال به فکر مردم باشد، تصریح کرد:مجلس کنونی هم تا ششم خرداد، این مهم را مورد توجه دارد و مجلس بعدی هم باید در همین خط حرکت کند.

این عضو کمیسیون فرهنگی مجلس با اشاره  به نامگذاری سال جاری به سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل، گفت: باید به اقتصاد مقاومتی به وادی عمل برسد تا مشکلات معیشتی مردم رفع شود. نقش و وظیفه دولت در این مسیر بسیار مهم است. بر همین اساس در سال آینده باید از درگیری های سیاسی پرهیز شود و همه مسئولین باید در جهت خدمت به مردم آن وظیفه الهی که بر دوششان هست را انجام دهند. این انتظاری است که همه مردم از مسئولین دارند.

منبع: سراج 24

ارسال نظر

آخرین اخبار