جواد محمدخانی، در پاسخ به سوال گلستان24؛

تحریم ها بیست تا سی درصد به مشکلات اقتصادی ما دامن می زنند و بیشتر این مشکلات بخاطر ضعف مدیریتی در کشور است. ما باید اساسی و پایه ای کار کنیم. راه حل اقتصاد مقاومتی است.

تحریم باشد یا نباشد، مشکلات اقتصادی هستند

جواد محمدخانی، فعال فرهنگی شهرستان علی آباد، در مصاحبه با گلستان24، با بیان این که طرف مقابل ما کشور هایی هستند که سال ها دنبال استسمار ایران بودند، می گوید: آن ها منافع زیادی در ایران دارند و به این سادگی ها نمی توانند رشد ایران را ببینند.

محمدخانی معتقد است که تحریم ها به نفع کشور ما بود. وی می گوید: تحریم ها باعث رشد کشور شد و این که به خودمان متکی شدیم. البته فشار و مشکلات وجود دارد.

این فعال فرهنگی با اشاره به این که مشکل ما این است که از پایه اقتصادی ضعف داریم، می گوید:  اگر تحریم ها هم لغو شود با این شرایط باز هم دچار مشکل خواهیم بود. باید خیلی بیشتر کار و تلاش کنیم. وضعیت بعد از لغو تحریم ها، همانی خواهد بود که قبل از وضع آن ها برای کشورمان وجود داشت. ما باید اساسی و پایه ای کار کنیم. راه حل اقتصاد مقاومتی است. تحریم باشد یا نه نباید خیلی توجه کنیم.

جواد محمدخانی علی اباد فرهنگی

محمدخانی می گوید: تحریم ها بیست تا سی درصد به مشکلات اقتصادی ما دامن می زنند و بیشتر این مشکلات بخاطر ضعف مدیریتی در کشور است. به راحتی بودجه ها را با اسراف از دست می دهیم. این مضوع به این دولت و آن دولت هم ربط ندارد. زیر ساخت های کشور ما از لحاظ اداری مشکل دارد. ما باید خودمان را درست کنیم تا دنبال رفع تحریم باشیم. این طور که باشد، دیگر تحریم ها باعث ضرر خودشان می شود نه کشور ما.

ارسال نظر

آخرین اخبار