دروغ‌های دنباله‌دار یک توئیت؛

روزنامه آرمان‌ امروز که تا همین چندماه قبل توییت‌های هاشمی رفسنجانی را بازتاب رسانه‌ا‌ی می‌داد، در مقطع فعلی این حساب کاربری درج‌شده در سایت هاشمی را «جعلی» معرفی و حتی با بازنمایی وارونه، آن را «هجمه توییتی به هاشمی» معرفی می‌کند.

دروغگویی مجدد روزنامه خانوادگی هاشمی نسبت به توئیت جنجالی+عکس
به گزارش گلستان24، دروغ سیستماتیک تیم رسانه‌ی هاشمی رفسنجانی پیرامون جنجال آفرین هاشمی رفسنجانی همچنان ادامه دارد؛ این‌بار روزنامه آرمان‌امروز -اصلی‌ترین روزنامه حامی خانواده هاشمی- وارد میدان «دروغگویی» به افکارعمومی شده است؛ هرچند سابقه خلاف واقع‌گویی این روزنامه در سال گذشته با درج مصاحبه غیر واقعی با عباس عبدی، درج اخبار دروغ نسبت به رییس قوه قضاییه و فرزند عزت‌الله ضرغامی برای ناظران سیاسی آشکار است و حالا باید شاهد اولین دروغ سال 1395 این روزنامه حامی هاشمی رفسنجانی باشیم.

· هجمه توئیتی به هاشمی!

روزنامه خانوادگی آرمان امروز در یادداشت سیاسی خود پیرامون توییت ضد امنیت ملی هاشمی رفسنجانی همانند دیگر تریبون های تیم رسانه ای هاشمی رفسنجانی اقدام به خلاف واقع‌گویی کرد و آن را «هجمه توییتی به هاشمی» دانست! و هدف منتقدان به رفتار توهین آمیز به افکار عمومی تیم رسانه ی هاشمی را « فرصتی برای هجمه به آیت‌ا... هاشمی و اصولا طیف اعتدال بودند چشمان خود را بر این توضیح بستند» تلقی کرد.

روزنامه خانوادگی هاشمی رفسنجانی پیرامون توییت جنجالی نوشت: «از جمله موضوعاتی که این طیف در ایام نوروز به آن پرداخت تفرقه افکنی بود. توئیتی با این محتوا منتشر شد که «دنیای فردا دنیای گفتمان هاست نه موشک‌ها... » اما آیا توئیت منتشر‌کننده این جمله ارتباطی با آیت‌ا... هاشمی و دفتر او دارد؟ در زمان کوتاهی مشخص شد که اینچنین نیست» و این روزنامه در روتیتر مطلب خود منبع اصلی جملات مرتبط با هاشمی رفسنجانی و دفتر وی را «تنها صفحات مجازی منتشر در سایت آیت الله هاشمی اعتبار دارد» معرفی نمود.[1]

85

طبق ادعا روزنامه آرمان امروز و دفتر هاشمی رفسنجانی؛ تنها صفحات مجازی منتشر در سایت آیت الله هاشمی اعتبار دارد؛ بنابراین صفحات اجتماعی که محتوای آن «مورد تأیید» و «منسوب» به هاشمی رفسنجانی است در سایت ایشان به آدرس «http://www.hashemirafsanjani.ir» درج شده است به این صورت است: کانال تلگرام به آدرس «http://telegram.me/hashemirafsanjaniir»، صفحه اینستاگرام به آدرس «https://www.instagram.com/p/BCdcUE5LNk8/?taken-by=hashemirafsanjani.ir» و صفحه توییتر «https://twitter.com/rafsanjani_fa»؛ که توییت جنجال آفرین «دنیای فردا، دنیای گفتمان‌هاست نه موشک‌ها...». در صفحه کاربری رسمی هاشمی رفسنجانی در شبکه اجتماعی توئیتر منتشر شده است و بار دیگر روزنامه خانوادگی هاشمی رفسنجانی اقدام به دروغگویی به افکار عمومی کرده است.

· بازتاب توییت‌های هاشمی در روزنامه آرمان امروز / دروغگو کم حافظه است

روزنامه آرمان‌امروز که به «آلبوم نامه» خانواده هاشمی رفسنجانی در میان اهالی رسانه مشهور است و دسترسی آسان و ارتباط مستمر و دوجانبه این روزنامه و خانواده هاشمی رفسنجانی به حدی است که می‌توان آن را مهم‌ترین منبع نوشتاری انتقال مواضع سیاسی این خاندان دانست؛ بنابراین در درج اخبار خانواده هاشمی بیشتری دقت برای کسب بیشتری منافع سیاسی برای این افراد را دارا می‌باشد.

روزنامه آرمان امروز در 13 دی 1394 در مطلب با عنوان « توئیت آیت‌ا... هاشمی به مناسبت سال نو میلادی» نوشت: «آیت‌ا... هاشمی رفسنجانی با صدور پیامی توئیتری، آغاز سال نو میلادی را تبریک گفت. آیت‌ا... هاشمی رفسنجانی با صدور پیامی ضمن به فال نیک گرفتن تقارن میلاد پیامبر اسلام و مسیحیت، ابراز امیدواری کرد سال ۲۰۱۶ سال نزدیکی و دوستی هرچه بیشتر مسلمانان و مسیحیان در سراسر دنیا باشد.»[2]

85

 

85

حال این سوال در اذهان مردم شکل می‌گیرید؛ چگونه روزنامه آرمان‌امروز تا چندماه قبل توییت‌های صفحه هاشمی رفسنجانی را بازتاب رسانه‌ا‌ی داده است ولی در مقطع فعلی این صفحه درج شده در سایت پدر معنوی خود را «جعلی» معرفی می‌کند! و حتی در بازنمایی وارونه آن را «هجمه توییتی به هاشمی» معرفی می‌کند. راز این اقدام روزنامه آرمان امروز در ضرب المثل «آدم دروغگو کم حافظه است» نهفته است.

 

 

 

[1] http://www.armandaily.ir/fa/Main/Detail/147190

[2]http://www.armandaily.ir/fa/Main/Detail/139205

منبع: مشرق

ارسال نظر

آخرین اخبار